Za večjo prodajo – vašo – sem poslušal vaša mnenja. Znižali smo ceno cederoma, ki vam omogoča prihranek časa, večjo prodajo in dvig ugleda. Naj pojasnim.
Najprej seveda upoštevajte, da tale zapis ni običajen z nasveti za izdelavo predstavitev – toda v poslovnem blogu je to običajno. Na pet do deset brezplačnih zapisov, namenjenih pomoči in odkrivanju novosti za vas, je en bolj tržno obarvan zapis povsod v svetu uveljavljen delež. Kaj narediti za večjo prodajo?
Ceno cederoma Kako narediti predstavitev v eni uri ali prej smo znižali na 77 €. Čeprav smo prodali že lepo število cederomov, smo dobili sporočila, da cena 97 € nekaterim ni dostopna. Hvala za informacijo vsem, ki ste se odzvali. Istočasno smo znižali tudi ceno izvedbe DVD (na 67 €), spletni dostop do vsebin pa ostaja pri ceni 57 €. Priznamo, da multimedijski infoprodukt Kako narediti predstavitev … ni idealen, je pa najboljši in prvi takšen izdelek za učenje izdelave in izvedbe prezentacij PowerPoint v Sloveniji. Z boljšimi prezentacijami boste več prodali, vaš ugled pa bo zrasel.
Komentarji na videoposnetke za slabe predstavitve v portalu YouTube so bili pozitivni, nekateri pa ne – a koristni. Manj kritičen ton bi verjetno res pomagal za večjo prodajo cederoma. Zato bodo novi videoposnetki še bolj praktični, s sprotnim nasvetom in prikazom izboljšave. Imena avtorjev prezentacij v obstoječih posnetkih sem zakril, kolikor pač omogoča YouTube, posnetkov pa ne bom umaknil. Menim, da so koristni za boljše predstavitve.
Novost za večjo prodajo
Kot spletni mojster, ki že od leta 1994 (kmalu že 16 let!) optimizira spletne strani za večjo prodajo, vam lahko povem, da je pri spletnih straneh bistvena njihova visoka uvrstitev v zadetkih iskanja spletnih iskalnikov. Oglaševanje Adwords (Google)? Od leta 2010 se veliki večini ne splača, ker Google z AdWords veliko eksperimentira z novimi prijemi v oglasih. Nekateri naši oglasi se prikazujejo manj!
Nekaj članov e-kluba Prezentacija Pro (trenutno zaprt za druge) je zelo zadovoljnih z nasveti in zato sem se odločil, da za vse, ki se trudite za večjo prodajo, izdamo nov cederom Kako optimizirati spletne strani za največji obisk in večjo prodajo v 17 dneh ali prej brezplačno ali z minimalnimi stroški oglaševanja! Vseboval bo praktične nasvete in videoposnetke, kako optimizirati spletne strani brez oglaševanja ali pa z namenom oglaševanja v Googlu in FaceBooku – in kako naredite učinkovite oglaševalske kampanje. Pisanje za splet(ne iskalnike), kako lahko preprosto naredite video, e-poštne liste, … vse naše skrivnosti! S študijskimi primeri pravih spletišč in oglasov, seveda. Načrtovan rok izida (je bil): 15. marec 2010. Vsako leto je to zame poseben dan (tudi to vam bom odkril!).
Vas zanima? Splača se potruditi za večjo prodajo, kajne? Prijavite se brezplačno na e-listo splet-marketing (dobili boste tudi odlično predstavitev 11 elementov za vašo večjo spletno prodajo), da boste upravičeni do promocijskega popusta za prednaročilo.
DODATEK 6. september 2010: Cederom Kako optimizirati spletne strani … bo objavljen do konca leta 2010. Del vsebin je na voljo že sedaj v paketu
Moj video prodaja.
DODATEK 4. maj 2011: Cederom Kako optimizirati spletne strani bo objavljen glede na želje poslovnih partnerjev podjetja spletin.net in drugih. Osnovna ideja ostaja podjetnikom in malim podjetjem pokazati vse načine za optimizacijo spletnih strani brez pomoči drugih, je pa to lahko za mnoge naporno. Vsak pa lahko z video marketingom doseže še boljše poslovne rezultate za večjo prodajo, kar sem dokazal z zapisom marketing podjetja.
Označeno z: cederom • e-učenje • Facebook • Google • predstavitev • priročnik • splet 2.0 • spletna prodaja • spletno trženje • video
Kategorija: cederomi • dodatki
Avtor: Sergej Matt Rinc
Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!