YouTube marketing - štosni logo
Slika: dannysullivan via Flickr

Veseli me, da YouTube marketing postaja zanimiv za spletno trženje. In da me drugi slovenski marketinški strokovnjaki spremljajo in kopirajo. Ker pa tržne in oblikovalske agencije v Sloveniji praviloma niso podkovane za predstavitve z video marketingom, naj pojasnim nekatere zmote, ki jih širijo – ker če jih boste upoštevali, vaš YouTube marketing ne bo tako učinkovit.

YouTube Marketing seveda mora prinesti cilj – večjo prodajo izdelkov ali storitev ali vsaj večjo prepoznavnost podjetja (in seveda prodajne kontakte). Prva napaka – ne šteje število ogledov vašega videa na YouTube ali v drugih video portalih, ampak koliko ljudi ste pozvali na koncu videa k akciji in jih prepričali, da to naredijo. Nič ne pomaga 1.000, 10.000 ali tudi 100.000 in več ogledov vaših video posnetkov, če na koncu video posnetka niste pozvali gledalca k akciji.

To je lahko dejanski telefonski klic (vključite številko kot napis v videu, ne le da jo izgovorite), obisk vaše spletne strani (vključite URL kot napis in s sličicami puščic ali z rokami v “živem” videu pokažite, kje naj gledalec klikne) ali izpolnitev obrazca za registracijo, brezplačni vzorec, darilce ipd. Primer (na YouTube je podoben posnetek, za test v več video portalih): video predstavitev podjetja.

Druga zmota marketingarjev – istih video posnetkov ne uvrščajte v svoje spletišče in istočasno izkoriščajte YouTube marketing. Ne. Če želite prehiteti konkurenco, potem vaše najboljše video posnetke uvrstite v vaše spletišče, tiste manj posrečene pa v Facebook, YouTube, DailyMotion idr. Gre tudi za uvrstitev na prvo mesto zadetkov iskanja v spletnem iskalniku Google. Za slovenske strani ne boste nikoli dosegli prvega mesta, če boste za vaš video uporabili YouTube marketing.

Pomembno za YouTube marketing

Kar nas pripelje do tretje zmote tržnikov – da za video portale in vaše spletišče uporabite enak video z enakim opisom itd. Sicer lahko uporabite tudi isti video (npr. posneta prezentacija PowerPoint), a ga za vaše spletišče optimizirate za vaše ključne besede. Za YouTube marketing uporabite manj posrečene video posnetke, ki naj bodo optimizirani z manj pomembnimi ključnimi besedami (ne istimi!). Tako ne bodo konkurenca vašim “magnetom” za kupce v zadetkih iskanja.

Video marketing lahko spoznate v paketu Video marketing 2011 (promocijsko vsebuje e-tečaj “moj VIDEO prodaja”), ki je še na voljo ugodno za prvih 200 imetnikov. Za YouTube marketing lahko uporabite precej receptov, ki bodo vaš video posnetek prikazali višje v zadetkih iskanja, pred konkurenco. YouTube marketing je razložen specifično in enostavno v sedmih od skupaj 90 video posnetkov, skupaj z vsemi nasveti, predlogami in triki.

FavoriteLoadingDodaj v priljubljene

Označeno z:

Kategorija: sporočilo

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!