Arhivi za 'tečaj'

nagradna igra 2012Nagradna igra 2012 za večji uspeh je čisto preprosta za vas. Poleg čestitke – seveda vam želim uspešno leto 2012 in da dobite človeka dostojen zaslužek, če ste bili v 2011 brez zaposlitve – nadaljujem moje poslanstvo izboljšanja vaših prezentacij. Z njimi boste bolj uspešni na razgovorih, bolje predstavili vaše načrte/naloge/rezultate in tudi več prodali. Kaj vam pa nudi tale nagradna igra?

Z dajanjem denarnih nagrad je vedno križ, potovanje v daljnje kraje naj raje ponujajo turistične agencije. Zato vam Nagradna igra 2012 ne ponuja tega, zato pa morda zadenete izdelek, storitev ali knjigo, s katero boste lahko (več) zaslužili. V letu 2012 vam bo ta blog ponujal več vsebin o prepričljivosti, ki jo potrebujete, da sploh prodate vaše ideje, izdelke in storitve.

Zato Nagradna igra 2012 vsebuje nagrade, s katerimi boste postali bolj prepričljivi. Na koncu prezentacije namreč šteje le to, ali ste (dovolj) prepričali vašo publiko, sogovornike ali poslovnega partnerja. Če vam to ne uspe, adijo posel, pohvala ali dobra ocena.

Berite naprej …

Od 2011 sedaj ugodna stalna ponudba (za e-dostop). Poglejte video:

Naročite e-dostop z vsemi bonusi

Zgornjo možnost za vaše boljše, hitre in učinkovite prezentacije lahko naročite kadarkoli. Izkoristite jo, dokler traja ta ponudba, ker so druge storitve vredne veliko več.

Cederoma dosedaj ni vrnil še nihče od (prepričan sem, da) zadovoljnih lastnikov. Hvala. Pa zanje, je ta poletna ponudba zdaj boljša? Ne – dobijo zgornje bonuse brezplačno v članskem delu tega spletišča! OPOMBA: e-dostop ne vključuje brezplačne pomoči za eno od vaših prezentacij.

Pri brskanju ponudbe podjetij, ki učijo tečajnike izdelavo prezentacij PowerPoint, sem hitro naletel na slabo predstavitev. Spodnja predstavitev je slaba dvojno – saj naj bi predstavljala tudi vajo, ki jo naredijo tečajniki (in odnesejo slabe tehnike ustvarjanja predstavitev s seboj).

Vsi, ki želimo dvigniti kulturo prezentacij in v tem primeru predstavitev podjetja, moramo napredovati in sodelovati. Zaradi tega spletne strani podjetja, kjer je ta primer, ne navajam (klik na video za pavzo/nadaljevanje).

Slaba predstavitev (povezava na YouTube)

Torej – v predstavitvah podjetja (in drugih) se izogibajte animacijam med ekrani, animacijam besedila, že videnim sličicam – izrezkom – in dolgočasnim grafikonom. Zvočne učinke si predvajajte le za vajo, za resno predstavitev so popolnoma odveč in niti slučajno ne smejo biti v predlogi PowerPoint – ima jih le slaba predstavitev.

Na primeri@prezentacija.si pošljite prezentacijo oz. povezavo nanjo, če želite komentar. Pridržujem si pravico izbire, katere prezentacije bom komentiral (že zaradi različnih modelov predstavitve in da se ne ponavljam). Naslednja slaba predstavitev.

Povezani blogi

    error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.