Eden najboljših podjetnikov govorcev je gotovo Steve Jobs. Njegovi govori so že legendarni in tudi dostopni kot videoposnetki, zato bo tale prispevek bolj kratek.
Tukaj je sedem najbolj uporabljanih tehnik, ki jih Steve Jobs uporablja v prezentacijah:
- Na začetku ustvari skupnega sovražnika (zase in za občinstvo) ali manjkajočo rešitev. In nato predstavi rešitev.
- Vselej uporablja le tri alineje, ko našteva več stvari.
- Naslovi so kratki, a la Twitter (do 140 znakov), in enaki uporabljeni povsod v medijskih kanalih (predstavitev, spletišče, izjave za medije).
- Številke so vselej predstavljene razumljivo – namesto 4 milijone prodanih telefonov raje 20.000 telefonov na dan ipd.
- En ekran, ena ideja, ena slika (po možnosti).
- Steve Jobs uporablja besede, ki (včasih pretirano) poveličujejo vrednost predstavljenega izdelka npr. čudovito, neverjetno, fantastično itd. So pa motivacija za prisotne.
- Na koncu predstavi “še nekaj imam za vas” in to je lahko najava novega izdelka ali pa napoved glasbenega koncerta za prezentacijo. Torej nek dodatni bonus za vse prisotne.
Za ilustracijo prezentacije, ki jo ustvari Steve Jobs, in uporabljene tehnike, bo najboljši kar tale video (klik na video za pavzo/nadaljevanje):
Steve – pogrešali te bomo. Ostali bomo "lačni in željni novih spoznanj"!
Označeno z: Apple • iPhone • konferenca • predstavitev • prezentacija • video
Kategorija: sporočilo
Avtor: Sergej Matt Rinc
Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!