Status eksperta preprosto morate doseči kot zadnjo stopničko procesa PNZ. Ljudje vam bodo le tako zaupali in se (predvidoma) najprej obrnili na vas za vprašanja z vašega področja. Kako pa hitro pridobite ekspertni status?
Najbolj preprosto prek spleta. Še bolj natančno – z blogom. Pišete svoje vsebine, najprej za ljudi, pred objavo popravite še elemente strani za višjo uvrstitev v zadetkih iskanja spletnih iskalnikov (optimizacija). In to je zares vse – letni znesek je mali (internetna domena in znižano letno gostovanje spletnih strani), potrebujete le čas in motivacijo. Vaša osebna blagovna znamka in z njo status eksperta sta lahko hitro velika.
Potem imate pa še posreden vpliv na večji status eksperta pri ljudeh. Če boste imeli vaše strani med prvimi tremi zadetki iskanja Google, boste avtomatsko deležni večjega zaupanja, ker ljudje pač verjamemo zadetkom tega iskalnika kot najbolj relevantne. Da boste navidezno (no, potrudite se, da tudi zares, brez blefiranja!) večji strokovnjak, ste lahko iznajdljivi tudi pri multimedijskih gradivih v vašem blogu. Poglejte video (klik na video za pavzo/nadaljevanje):
Dodatki za status eksperta
Morda bolj za podjetje čeprav tudi za posameznika koristijo zbrana vprašanja in odgovori z vašega področja. Zakaj ne bi pomagali vašim sledilcem oz. privržencem? Priporočila drugih pa z razvojem družabnih omrežij (Facebook, Google Plus) postajajo dodatni element zaupanja. Le navedite priporočila na isti (spletni) strani. Le tako so najbolj učinkovita.
Pa vi? Povečujete vaš status eksperta? Seveda morate ohraniti stike v živo, toda splet naj vam postane prvi medij, da boste v javnosti (p)ostali strokovnjak (hmm, lahko trdim, da imam status eksperta za optimizacijo spletnih strani). Za postavitev vašega bloga pa mi napišite sporočilo!
Označeno z: Facebook • Google • marketing • predstavitev • video
Kategorija: logika
Avtor: Sergej Matt Rinc
Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!
Povratne sledi/Pingi