Arhivi za 'spletno trženje'

Tokrat video pozdrav – kako lahko izkoristite video marketing podjetja za globalno trženje. Na 31. konferenci PODIM sem imel predstavitev o možnosti globalne promocije, prodaje in iskanja partnerskih povezav (ang. Joint Venture) z video marketingom.

Video je le kratek, malo za lasten marketing podjetja in seveda, da me bolj spoznate in začnete spraševati – veste, da lahko veliko odgovorov o marketingu dobite zgolj s vprašanji?

Get the Flash Player to see this content.

Berite naprej …

največji seminarNo, pa se največji seminar poslavlja. Tako kot sejmi, nespecializirane konference, delavnice, ki trajajo preveč časa in še bi lahko našteval. Zakaj nisem šel na največji seminar za marketing in zakaj bo spletinar zamenjal vse navedeno (tole pišem ob zaključku treh izvedb tega seminarja, ker bom morda kdaj sodeloval z govorniki)?

Čisto preprosto – v enem dnevu se od npr. desetih govornikov ne boste veliko naučili. Preveč (ljudi) in zato premalo (znanja). Takšni seminarji so popolnoma enaki sejmu – vsega je preveč, težko se osredotočite in komaj ujamete tisto, kar zares potrebujete v poslu. In kar lahko uporabite praktično še isti dan.

Se mudi? Največji seminar (PDF, 946 K)

Berite naprej …

Coaching za nastopZakaj je coaching za nastop boljši od večurnega spremljanja predavanja o prezentacijah? Zato ker po predavanju še ne boste imeli vaše prezentacije! Kaj naj dober coaching za nastop vsebuje?

Cilj coachinga prezentacij za vaš nastop je pripraviti prezentacijo, ki bo prepričala, navdušila in prodala vas, vaše izdelke ali storitve. Ja, prodala vaše znanje, ker je cilj prezentacije … izvedena akcija s strani poslušalcev. Torej bo izkušen coach z vami najprej odkril cilj vaše prezentacije in seveda vaš osebni cilj (dober nastop).

Berite naprej …

Stran 5 / 8« Prva...34567...Zadnja »
error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.