Arhivi za 'spletno trženje'

Jezi me, da govori pred kamero ljudi, ki nam želijo posredovati koristne vsebine, nasvete ali tudi kaj prodati – niso brez podcenjevanja. No, večina video posnetkov je v redu, toda samo en preprost kiks vam lahko vzame kredibilnost. Kateri?

Zelo enostavno – kamera mora biti v višini vaših oči. Še enkrat – kamera mora biti v višini vaših oči. Tudi če boste v video dodali super oh in sploh video učinek, so vaši govori pred kamero neučinkoviti, če niste enakovredni z vašimi gledalci.

Če je kamera previsoko, ste v podrejenem položaju (zamislite si odnos starš-otrok). Boste verjeli nekomu precej nižje od vas? Če pa ste kamero postavili prenizko (hudiča, a je tako težko odšteti nekaj deset eurov za fotografsko stojalo oz. stativ), ste v navidezno nadrejenem položaju. Ta zelo negativno vpliva na gledalce, prepričljivi ne boste, na prodajo česarkoli pa kar pozabite. Dejansko gre za isto podcenjevanje kot pri odgovarjanju na vprašanja iz občinstva, če roke ne spustite, preden spraševalec neha. In prek interneta imate precej večje občinstvo …
Berite naprej …

E-poštni marketing je (kot ste ugotovili v Poznavanje, naklonjenost, zaupanje – PNZ (in e-poštni marketing)) še zdaj na prvem mestu pridobivanja vaših novih sodelavcev, poslovnih partnerjev in kupcev. Kako preprosto lahko tržite prek e-pošte in obenem z lahkoto pišete časopis podjetja?

Najprej spet graja računalniškim podjetjem (ja, tudi moje je), da uporabljajo izraze kot (ang.) newsletter, mailing list, e-mail lista itd (kar pa od mene ne boste slišali). Tako ne boste pridobili lokalna podjetja, ki jim ta pojem ni znan. Pišejo časopis ali, če želite, e-časopis, toda ko se bo e-poštni marketing popolnoma uveljavil in naše babice, mame in mi ne bomo več zavijali solate v časopis, bomo verjetno tudi e-časopisu rekli le – časopis.

Osnova za e-poštni marketing je seveda zbiranje podatkov obiskovalcev, vsaj e-naslov, v zameno za nekaj brezplačnega. Tudi v tem spletišču je tako. Ampak ime in priimek vaši spletni obiskovalci neradi vnesejo, zato bi bilo dobro, da to počasi opustite. Pa še več prijav boste tako imeli. In kako obveščati vaše prejemnike, kaj počnete, ter hkrati objavljati časopis. Poglejte spodnji video (klik na video za pavzo/nadaljevanje):
Berite naprej …

Bonusi prodajajo in prepričajo morda bolj kot sam izdelek ali storitev. Kateri bonusi so takšni, da bodo vaši kupci razmišljali samo še o nakupu?

Če res želite zagotoviti večjo prodajo in prehitevanje konkurence z bonusi, zagotovite da vaši bonusi prodajajo veliko več dodane vrednosti osnovnemu izdelku oz. storitvi. Bonusi ne smejo biti popolnoma različni v funkcionalnosti ampak naj se v vaši ponudbi navezujejo, dopolnjujejo in spreminjajo glede na ponudbo.

Spodnji video vam predstavi tri najboljše tipe bonusov, ki povečajo vrednost ponudbe, zmanjšajo rizik pred nakupom in prepričajo z dodatno ponudbo (klik na video za pavzo/nadaljevanje):
Berite naprej …

Stran 3 / 812345...Zadnja »
error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.