Kako oglaševati preko elektronskih medijev je znanje, ki muči tudi strokovnjake za direktni marketing. Ja, je res, da velja večina dobrih nasvetov, pravil in trikov neposrednega trženja tudi za spletno trženje, paziti pa moramo na uporabo izrazov. Ker zmanjšajo prodajo!
V predal e-pošte sem namreč dobil povabilo na e-šolo direktnega marketinga. Če bi pisci tega sporočila pogledali moj video Kako narediti spletno stran učinkovito, bi morda odkrili kako oglaševati pravilno. Pa niso.
Torej zadnjič o tem – v spletu (e-pošta, spletna stran, oglas itd) ne uporabljajte izraza “naučiti”. Ljudje se splošno radi naučimo novih znanj, toda nočemo se več učiti. Takšno besedilo nas odbije in ne prepriča. Jaz sem bil v šoli do diplome 17 let. Mislite, da me bo še kdo prepričal z “naučili se boste”?
Podobno napako so naredili že pri običajnem prodajnem pismu in zdaj ponavljajo isto napako še v e-pismu. Želite dokaz? Zaradi stavka “naučili se boste” so po mojem mnenju prejeli vsaj 25% manj naročil. V zadnji verziji po pošti je ta stavek spremenjen v “… priložnost spoznati skrivnosti trženja …”. Vidite, kako oglaševati pravilno? “Spoznali boste, odkrili boste, …” tudi “obvladali boste”. In zakaj tega ne ponovite tudi pri oglasih v elektronskih medijih?
Zamenjava fraz v omenjenem e-pismu, da utrdite vaše znanje o tem, kako oglaševati preko elektronskih medijev:
Berite naprej …