Arhivi za 'spletno trženje'

marketinške agencijeMarketinške agencije nam ponujajo včasih dobro, včasih slabo oglaševalsko kampanjo. Ampak kaj nam tipična marketing agencija večino časa ponuja?

Meglo. Pretirane pričakovane rezultate. In neresnost pri testiranju novih znanj (ki jih marketinške agencije še ne obvladajo). Ne verjamete?

Naj vam predstavim odzive znane marketinške agencije v več letih mojega spremljanja njihovega dela. Osredotočil se bom na spletno trženje, ki se ga lotevajo neresno. Če dajete vtis, da ste med najboljšimi, potem morate s svojimi dejanji to tudi pokazati. Z vsako akcijo vaše marketinške agencije, ne da se učite na vaših strankah.
Berite naprej …

kako oglaševatiKako oglaševati preko elektronskih medijev je znanje, ki muči tudi strokovnjake za direktni marketing. Ja, je res, da velja večina dobrih nasvetov, pravil in trikov neposrednega trženja tudi za spletno trženje, paziti pa moramo na uporabo izrazov. Ker zmanjšajo prodajo!

V predal e-pošte sem namreč dobil povabilo na e-šolo direktnega marketinga. Če bi pisci tega sporočila pogledali moj video Kako narediti spletno stran učinkovito, bi morda odkrili kako oglaševati pravilno. Pa niso.

Torej zadnjič o tem – v spletu (e-pošta, spletna stran, oglas itd) ne uporabljajte izraza “naučiti”. Ljudje se splošno radi naučimo novih znanj, toda nočemo se več učiti. Takšno besedilo nas odbije in ne prepriča. Jaz sem bil v šoli do diplome 17 let. Mislite, da me bo še kdo prepričal z “naučili se boste”?

Podobno napako so naredili že pri običajnem prodajnem pismu in zdaj ponavljajo isto napako še v e-pismu. Želite dokaz? Zaradi stavka “naučili se boste” so po mojem mnenju prejeli vsaj 25% manj naročil. V zadnji verziji po pošti je ta stavek spremenjen v “… priložnost spoznati skrivnosti trženja …”. Vidite, kako oglaševati pravilno? “Spoznali boste, odkrili boste, …” tudi “obvladali boste”. In zakaj tega ne ponovite tudi pri oglasih v elektronskih medijih?

Zamenjava fraz v omenjenem e-pismu, da utrdite vaše znanje o tem, kako oglaševati preko elektronskih medijev:
Berite naprej …

Google AdWords oglaševanjeGoogle AdWords oglaševanje je hiter način do novih strank (gre za plačevanje na klik – CPC), toda ali lahko prinese tudi večji biznis? Ali drugače, ste pripravljeni v začetku zgubiti nekaj denarja, potem “potrpeti” do profitabilne oglaševalske akcije (pogosto ji rečemo kar oglaševalska kampanja) in nato odnehati pravi čas?

Vsako oglaševanje mora biti dovolj inteligentno, pravočasno in uspešno – sicer se ga sploh ne lotite, čimprej prenehajte z oglasi ali pa poiščite pomoč eksperta. Spletno oglaševanje je odlično ravno zaradi skoraj takojšnje merljivosti uspešnosti oglasov, ker je najbolj pomembno – maksimizirati dobiček in minimizirati investicijo v oglaševalsko kampanjo. Google AdWords oglaševanje je merljivo prek brezplačnega spletnega orodja pa tudi v orodju Google Analytics.
Berite naprej …

Stran 2 / 812345...Zadnja »
error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.