Arhivi za 'spletno trženje'

small-data-prezentacijaKnjiga Small Data ameriškega marketingarja (no, sebi pravi podatkovni forenzik) Martina Lindstroma je gotovo nov pristop k iskanju idej za novo marketinško kampanjo (za nov izdelek ali storitev oz. nov zagon obstoječih produktov). Ampak ali je res v njegovem pristopu toliko revolucionarnega (razen kontrastnega novega izraza proti “big data”, ki sedaj stresa industrijo)?

Najprej pojma – “big data” označuje količino podatkov, ki jih navadno ne moremo obdelati z običajnimi orodji npr. Microsoft Excel. Če ste kdaj govorili s kakšnim programerjem mobilnih aplikacij, ki zbirajo podatke uporabnikov s pomočjo senzorjev na mobilnih napravah, verjetno že veste, da gre tu za terabajte (pribl. 10 na 12-to potenco bajtov) in še več podatkov.

Predpostavimo, da imate dovolj računske moči, da te podatke analizirate (doma, v podjetju oz. v “oblaku”). Recimo, da analizirate nakupni proces kupcev v vaši spletni trgovini in ugotovite, katero zaporedje korakov je privedlo do največ nakupov.

In zdaj – ali veste, zakaj so kupci kupili določeni izdelek? Če zanemiramo tehnične podrobnosti (spletne trgovine), kako lahko veste, da bo spletni obiskovalec kupil zeleno škatlo namesto oranžne? Odgovor na to pa naj bi dal “small data“.
Berite naprej …

piškotkiPiškotki bodo zagrenili poslovanje podjetjem, ki imajo spletne strani (kdo jih pa še nima?). Kako si lahko posladkate življenje nazaj, preberite spodaj, toda zagotovo ukrepajte do 15. junija 2013! (ni časa? Prenesi PDF)

Piškotki od A do Ž

Piškotke je uvedel brskalnik Netscape Navigator (eden prvih spletnih brskalnikov, mlajše generacije tega ne sploh ne vedo več). Gre za kratke, največ 4.000 znakov dolge datoteke, ki se shranijo v lokalnem (vašem) računalniku oz. drugi napravi, s katero dostopate do spleta.
Berite naprej …

Tole bo gotovo najkrajši zapis v blogu. Želim vam, da si spočijete 1. in 2. maja, a obenem razmislite, kaj so vaši življenjski cilji. O teh (in o mojih) vam bo morda pomagal spletinar 20 magičnih minut.

Po praznikih pa – če ste brez dela ali imate premalo kupcev ali vas družba sploh ne pozna, začnite izkoriščati Internet. Tako je najlažje priti do več kontaktov. Pri tem vam lahko pomaga tudi osnovno znanje optimizacije spletnih strani, ki od aprila 2012 ne bo nikoli več takšno kot prej. Več o tem pa lahko zveste ekskluzivno na spletinarju (spletnem seminarju) o optimizaciji spletnih strani (SEO). Ekskluzivno (s strani strokovnjaka, ki je sedaj polnoleten – ne po starosti ampak po aktivnem spremljanju SEO od leta 1994 :-)). Samo za 50 udeležencev. Posnetek in gradiva pa bodo na voljo le za plačilo, predvidoma najmanj 97 EUR.

Pridite, izkoristite Internet, ker boste ekskluzivno zvedeli kako do več kontaktov (posnetek spletinarja 4. maja 2012). Pričakujem vas. Za vse spletinarje v prihodnosti si želim, da vas vidim spočite, razpoložene in optimistične.

Stran 1 / 812345...Zadnja »
error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.