Spletno trženje:
Bi radi moderno pridobili več kupcev? Spletni Video Prezenter
Želite odkriti skrivnosti za večjo prodajo prej kot drugi? Obiščite zgornjo povezavo!
Spletno trženje je priprava in vzdrževanje spletnih strani za doseganje večje prodaje ali ugleda. Naj bo vaše spletno trženje oz. marketing boljši od drugih. Poglejmo, kako.
Najprej določite cilj vašega spletnega trženja – praktično le povečanje prodaje vaših izdelkov ali storitev in povečanje ugleda vaše blagovne znamke – vašo spletno prezentacijo. Spletno trženje morate torej zasnovati za dvig dobička ali pa za uveljavo oz. vzdrževanje ugleda vaše blagovne znamke.
Potem morate opraviti analizo spletnih strani – vaše konkurence. Optimizacija spletnih strani je proces, pri katerem analiza obstoječega stanja prikaže prav konkurente v vaši tržni niši. Za spletne iskalnike je vse, kar šteje (kot osnova), dobra interna optimizacija strani za določeno ključno besedo oz. frazo, po kateri obiskovalci spletnih strani najdejo vašo stran. Za učinkovito spletno trženje in rezultate v nekaj mesecih morate izbrati t.im. “dolgi rep”, to so ključne fraze s tri ali več besedami. Na te morate optimizirati vaše spletne vsebine oz. spletno predstavitev in lahko dosežete rezultate iskanja na prvi strani iskalnikov že v nekaj dnevih.
To vam da načrt izdelave vsebin vašega spletišča in določi spletno trženje tudi v drugem, prav tako pomembnem delu. Višje uvrščene zadetke spletnega iskanja namreč dosegajo spletne strani, na katere vodi več povezav z drugih spletnih strani – in ki imajo v besedilu povezave vašo ključno besedo/frazo. Za dobre povezave je včasih smiselno tudi plačati, seveda pa najprej poskusite izmenjati povezavo. Pozor, ne dvosmerno!
To je le nekaj pomembnih informacij, kaj naj vsebuje vaše spletno trženje. Če želite prehiteti konkurenco, vam svetujem le eno – Preberite, kaj vam nudi paket trojček Spletni Video Prezenter za spletno trženje. Ker marketinške agencije tega ne znajo!
Slika: State Library and Archives of Florida prek Flickr.
Označeno z: e-učenje • spletna prodaja • spletno trženje
Kategorija: oblika • sporočilo
Avtor: Sergej Matt Rinc
Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!