Arhivi za 'spletna prodaja'

Od leta 2009 video prodajno pismo počasi in vztrajno zamenjuje klasično prodajno pismo v spletu. Na kratko si oglejmo, kako z videom na spletni strani prodate več. Iščete le običajni primer? Poglejte Kako napisati prodajno pismo?.

Da karkoli prodate prek spleta in če obiskovalci spletne strani ne poznajo vaše ponudbe kaj šele blagovne znamke, potrebujete dober nagovor ali prodajno pismo. Ne mislim na katalog izdelkov, kjer ste navadno omejeni z besedilom. Poudarek je na samostojnem izdelku (ali storitvi), ki ga morate čim bolje predstaviti obiskovalcu strani.

Težava naglice časa, v katerem živimo, je v tem, da ljudje vse manj beremo. Ni nam za branje dolgih pisem, pravzaprav, kdaj ste sploh zadnjič dobili pismo, ki ni bilo v nekem smislu prodajno? Pisma sorodnikov so že praktično izumrla, ker mlajše generacije pač nimajo navade pisati. Če bi lahko poslali video v obliki sporočila MMS ali poslali kar povezavo na video posnetek YouTube, bi imeli še najmanj dela …
Berite naprej …

Za večjo prodajo – vašo – sem poslušal vaša mnenja. Znižali smo ceno cederoma, ki vam omogoča prihranek časa, večjo prodajo in dvig ugleda. Naj pojasnim.

Najprej seveda upoštevajte, da tale zapis ni običajen z nasveti za izdelavo predstavitev – toda v poslovnem blogu je to običajno. Na pet do deset brezplačnih zapisov, namenjenih pomoči in odkrivanju novosti za vas, je en bolj tržno obarvan zapis povsod v svetu uveljavljen delež. Kaj narediti za večjo prodajo?

 

Berite naprej …

Spletno trženje:

Bi radi moderno pridobili več kupcev? Spletni Video Prezenter

Želite odkriti skrivnosti za večjo prodajo prej kot drugi? Obiščite zgornjo povezavo!

Spletno trženje je priprava in vzdrževanje spletnih strani za doseganje večje prodaje ali ugleda. Naj bo vaše spletno trženje oz. marketing boljši od drugih. Poglejmo, kako.

Prodajniki za spletno trženje
Najprej določite cilj vašega spletnega trženja – praktično le povečanje prodaje vaših izdelkov ali storitev in povečanje ugleda vaše blagovne znamke – vašo spletno prezentacijo. Spletno trženje morate torej zasnovati za dvig dobička ali pa za uveljavo oz. vzdrževanje ugleda vaše blagovne znamke.

Potem morate opraviti analizo spletnih strani – vaše konkurence. Optimizacija spletnih strani je proces, pri katerem analiza obstoječega stanja prikaže prav konkurente v vaši tržni niši. Za spletne iskalnike je vse, kar šteje (kot osnova), dobra interna optimizacija strani za določeno ključno besedo oz. frazo, po kateri obiskovalci spletnih strani najdejo vašo stran. Za učinkovito spletno trženje in rezultate v nekaj mesecih morate izbrati t.im. “dolgi rep”, to so ključne fraze s tri ali več besedami. Na te morate optimizirati vaše spletne vsebine oz. spletno predstavitev in lahko dosežete rezultate iskanja na prvi strani iskalnikov že v nekaj dnevih.

To vam da načrt izdelave vsebin vašega spletišča in določi spletno trženje tudi v drugem, prav tako pomembnem delu. Višje uvrščene zadetke spletnega iskanja namreč dosegajo spletne strani, na katere vodi več povezav z drugih spletnih strani – in ki imajo v besedilu povezave vašo ključno besedo/frazo. Za dobre povezave je včasih smiselno tudi plačati, seveda pa najprej poskusite izmenjati povezavo. Pozor, ne dvosmerno!

To je le nekaj pomembnih informacij, kaj naj vsebuje vaše spletno trženje. Če želite prehiteti konkurenco, vam svetujem le eno – Preberite, kaj vam nudi paket trojček Spletni Video Prezenter za spletno trženje. Ker marketinške agencije tega ne znajo!

Slika: State Library and Archives of Florida prek Flickr.

error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.