Arhivi za 'spletna prodaja'

največji seminarNo, pa se največji seminar poslavlja. Tako kot sejmi, nespecializirane konference, delavnice, ki trajajo preveč časa in še bi lahko našteval. Zakaj nisem šel na največji seminar za marketing in zakaj bo spletinar zamenjal vse navedeno (tole pišem ob zaključku treh izvedb tega seminarja, ker bom morda kdaj sodeloval z govorniki)?

Čisto preprosto – v enem dnevu se od npr. desetih govornikov ne boste veliko naučili. Preveč (ljudi) in zato premalo (znanja). Takšni seminarji so popolnoma enaki sejmu – vsega je preveč, težko se osredotočite in komaj ujamete tisto, kar zares potrebujete v poslu. In kar lahko uporabite praktično še isti dan.

Se mudi? Največji seminar (PDF, 946 K)

Berite naprej …

YouTube marketing - štosni logo
Slika: dannysullivan via Flickr

Veseli me, da YouTube marketing postaja zanimiv za spletno trženje. In da me drugi slovenski marketinški strokovnjaki spremljajo in kopirajo. Ker pa tržne in oblikovalske agencije v Sloveniji praviloma niso podkovane za predstavitve z video marketingom, naj pojasnim nekatere zmote, ki jih širijo – ker če jih boste upoštevali, vaš YouTube marketing ne bo tako učinkovit.

YouTube Marketing seveda mora prinesti cilj – večjo prodajo izdelkov ali storitev ali vsaj večjo prepoznavnost podjetja (in seveda prodajne kontakte). Prva napaka – ne šteje število ogledov vašega videa na YouTube ali v drugih video portalih, ampak koliko ljudi ste pozvali na koncu videa k akciji in jih prepričali, da to naredijo. Nič ne pomaga 1.000, 10.000 ali tudi 100.000 in več ogledov vaših video posnetkov, če na koncu video posnetka niste pozvali gledalca k akciji.
Berite naprej …

Prezentacije lahko hitro uporabite za video marketing – predstavitev pretvorite v video posnetek. In prav video marketing je morda edini marketinški kanal, ki se bo dolgoročno obdržal. Zakaj?

Seminar video marketingDejstvo je, da ljudje izmed vseh uporab Interneta največ in vse bolj gledamo prav internetni video. Družba Cisco je objavila zanimivo poročilo, kjer so pravilno napovedali, da je ob koncu leta 2010 že ena milijarda ljudi lahko gledala video prek Interneta. Ne samo to, prav to področje raste najbolj (povečalo naj bi se za 300% do 2014!) in prekaša celo igranje iger prek spleta ter druge, poslovne rabe Interneta.
Berite naprej …

error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.