Arhivi za 'spletna prodaja'

Naročanje preko spleta brez kontakta z vašimi kupci je videti težko izvedljivo – saj morate preveriti nakup. Z elektronsko pošto in dvojno potrditvijo e-naslova lahko naredite tudi to. Neželena pošta? V tem primeru je ni.

Kaj morate narediti? Obrazec za naročilo morate povezati z e-poštnim sistemom odzivnikov kot je npr. aWeber. Za učinkovito naročanje preko spleta na ta način morate urediti sporočilo, ki ga bodoči kupec prejme. Ker mora za potrditev naročila (in dejansko za vpis na e-listo kupcev) izbrati povezavo v prejetem e-sporočilu, tako pridobite dve prednosti hkrati.

Najprej vam neželena pošta ne bo težava, saj bodo sporočilo potrdili le tisti obiskovalci spletne strani, ki so zares sami izbrali nakup. Sporočila o naročilu (s strani nagajivcev na vaš e-naslov) pač ne boste potrdili, ne? Druga prednost je brisanje istega e-naslova iz vaše e-liste kontaktov, saj kupcu ne boste več pošiljali promocijskih sporočil za nakup, kajne? To mora omogočati dober e-poštni sistem odzivnikov (ang. “autoresponder”) in dodajanje takšnih pravil vam vzame le nekaj sekund. Več podrobnosti v spodnjem video posnetku (klik na video za pavzo/nadaljevanje):

Neposredna povezava na BREZPLAČEN test sistema e-list z odzivniki (aWeber, če ste zadovoljni s testom, je kasneje le 19 USD oz. slabih 14 EUR/mesečno do 500 naslovnikov, lahko tudi več):


Lahko imate tudi vi več prodaje?
Več kot 102.000+ podjetjem kot vaše pomaga AWebrov marketinški sistem e-pošte povečati dobiček in zgraditi odnose s kupci. Že več kot 10 let in tudi za prezentacija.si.




Preizkusite brezplačno!

Vaše naročanje preko spleta?

Kljub težavam, ki jih morate prebroditi za naročanje preko spleta v Sloveniji, se le-to splača. Sploh, če je to edina pot vaših kupcev do vaših izdelkov. Za dodatne možnosti vam z veseljem pomagam, če me kontaktirate.

Spletna prodaja v širšem smislu (izdelkov, storitev, vas samih – če zbirate donatorska/sponzorska sredstva) je tisto znanje, ki ga potrebujemo vsi. Za Teden vseživljenskega učenja (TVU) sem pripravil brezplačno prezentacijo in če pridete v Celje, 1. junija 2011 ob 10. uri, boste odkrili skoraj vse moje skrivnosti!

Namen Tedna vseživljenskega učenja je v prikazu pomembnosti učenja vseh generacij ne glede na starost, predznanje in dostopnost. Slogan te kampanje je namreč “Slovenija, učeča se dežela” in TVU je član gibanja festivalov učenja v vseh državah sveta.

Izvajalci prireditev v okviru TVU naj bi predvsem brezplačno promovirali širjenje znanja. Jaz vem, da bom zase kot “klinično mrtev” tistega dne, ko me bo nehalo zanimati novo znanje. Dopoldne na dan, ko tole pišem, sem bil na prezentaciji nekega spletnega podjetja v Celju. Če zdaj ne ocenjujem prezentacije (in vseh “aaa-jev”, “ammm-jev” in zmrza Power Pointa), me je motila “žlabudravščina” računalničarjev. Black lista, benerji, mailing lista? Halo?

Berite naprej …

podpora strankamPri sestavljanju mize za mojo hčerko me je razburila podpora strankam izdelovalca. To sem namreč potreboval, ker so bila navodila za sestavo nečitljiva. Želite zvedeti, kaj potrebujete za (spletno) podporo strankam danes?

Ampak najprej, kaj je bila težava. Navodila za sestavo mize so bila namreč slaba fotokopija enega lista. Če bi bila čitljiva, bi še šlo, tako pa sem se lahko opiral le na zdravo pamet. In izkušnje. Ampak kaj so mi svetovale izkušnje (še preden sem sestavil mizo)?
Berite naprej …

error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.