Arhivi za 'splet 2.0'

kartice SIM Nedavna objava (viri so navedeni na koncu) o možnosti odkritja ključa kartice SIM, ki je nujna za komuniciranje prek omrežij mobilnih operaterjev, ni tako nedolžna in zahteva več pozornosti.

Nemški strokovnjak za kriptografijo Karsten Nohl bo prikazal vdor na konferenci, kjer se zberejo eksperti za računalniško varnost (Black Hat, od 31. julija 2013 [1]. Njegova originalna objava je na [2].

Objavi dveh tujih medijev ([3] in [4]) opisujeta bistvo problema, članek Forbes je pri tem bolj podroben. Gre za starejše kartice SIM, ki uporabljajo za današnje razmere premalo varen kriptografski standard DES (Data Encryption Standard). Ker DES uporablja 56-bitne šifrirne ključe, je možno ugotoviti ključ DES določene kartice SIM zgolj z enim sporočilom, ki je podpisano s takšnim ključem. Prav to Nohlov napad izkorišča, saj naprava na slabo formiran paket vrne nazaj sporočilo napake, ki vsebuje kriptografski podpis.
Berite naprej …

piškotkiPiškotki bodo zagrenili poslovanje podjetjem, ki imajo spletne strani (kdo jih pa še nima?). Kako si lahko posladkate življenje nazaj, preberite spodaj, toda zagotovo ukrepajte do 15. junija 2013! (ni časa? Prenesi PDF)

Piškotki od A do Ž

Piškotke je uvedel brskalnik Netscape Navigator (eden prvih spletnih brskalnikov, mlajše generacije tega ne sploh ne vedo več). Gre za kratke, največ 4.000 znakov dolge datoteke, ki se shranijo v lokalnem (vašem) računalniku oz. drugi napravi, s katero dostopate do spleta.
Berite naprej …

second lifePri iskanju vsebin za blog sem slučajno naletel na Second Life. No, le na članek o tem družabnem omrežju, nisem se mu pridružil (čeprav sem v preteklosti nekaterim pomagal). In sem sklenil, da priredim bistvene informacije (iz italijanske revije za učenje angleščine!) ter primerjam uspeh Second Life z novimi družabnimi omrežji kot je Facebook.

Kaj je to drugo življenje? Prevod izraza Second Life je lahko slovensko ime za družabno omrežje, ki je še leta 2007 polnilo časopise. V njem ste lahko navidezno (iz)živeli svoje fantazije. Ustvarili svoj virtualni nadomestek (ali avatar). Celo kupili hiše, pohištvo in obleke z navideznim denarjem (ki ga je bilo kasneje možno tudi zamenjati s pravim – nekateri posamezniki so celo obogateli).

Družabna komponenta Second Life je bila (no, je še) srečevanje ljudi, spoznavanje novih prijateljev in tudi zaljubljanje. Lahko ste postali tudi odvisni od tega drugega življenja in preživeli v navideznem svetu več ur dnevno. Tudi podjetja so odprla svoje virtualne pisarne, oblikovalci svoje salone in časopisne hiše svoje podružnice. In zakaj je vse skupaj – vsaj v medijih – zamrlo?
Berite naprej …

error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.