relevantnost sporočilaKarkoli sporočate, mora relevantnost sporočila za vaše občinstvo biti dovolj visoka, da bo informacija dobro sprejeta. Za spletne strani to pomeni tudi pojavljanje ključnih besed v vsebini, za marketing všečno vizualno informacijo (pridruženo vsebini), za nastop pa seveda zadnji test, ali ste pokrili temo vaše prezentacije.

Kako enostavno preverite relevantnost sporočila za vse troje? V spletu obiščite odlično spletno stran Wordle.net, da preverite relevantnost sporočila, ki ga boste posredovali naprej. Postopek je zelo preprost. V okence prilepite vsebino vašega sporočila, druga možnost pa je posredovanje URL-ja vaše spletne strani. Orodje omogoča tudi odkrivanje ključnih besed (oznak), ki jih uporablja določen uporabnik na portalu del.icio.us.

In kako boste ugotovili relevantnost sporočila? Preprosto – najbolj pogosto uporabljane besede v sporočilu bodo večje in takoj vizualno izstopale na sliki. Lahko se še malo poigračkate s prikazom (priporočam vsaj, da izklopite upoštevanje velikih in malih začetnic, da se bodo štele vse enake besede). Nato pa natisnite sliko ali jo zajemite z ekrana in uporabite v spletni strani, prezentaciji ali še kje. V videu še prikažem, kako (klik na video za pavzo/nadaljevanje):

Poskrbite za relevantnost sporočila?

Boste upoštevali zgornji nasvet? Veliko prezentacij, spletnih strani in drugih oblik besedila bi bilo veliko bolje, če bi avtorji upoštevali relevantnost sporočila. Vaše sporočilo lahko hitro preverite z Wordle.net. Če želite dobro posredovati sporočilo v vaši prezentaciji, pa imam za vas na voljo storitev izdelava predstavitve. V vsakem primeru poskrbite, da bo vaše sporočilo res relevantno!

Povezani zapisi


Označeno z:

Kategorija: sporočilo

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!