Arhivi za 'priročnik'

small-data-prezentacijaKnjiga Small Data ameriškega marketingarja (no, sebi pravi podatkovni forenzik) Martina Lindstroma je gotovo nov pristop k iskanju idej za novo marketinško kampanjo (za nov izdelek ali storitev oz. nov zagon obstoječih produktov). Ampak ali je res v njegovem pristopu toliko revolucionarnega (razen kontrastnega novega izraza proti “big data”, ki sedaj stresa industrijo)?

Najprej pojma – “big data” označuje količino podatkov, ki jih navadno ne moremo obdelati z običajnimi orodji npr. Microsoft Excel. Če ste kdaj govorili s kakšnim programerjem mobilnih aplikacij, ki zbirajo podatke uporabnikov s pomočjo senzorjev na mobilnih napravah, verjetno že veste, da gre tu za terabajte (pribl. 10 na 12-to potenco bajtov) in še več podatkov.

Predpostavimo, da imate dovolj računske moči, da te podatke analizirate (doma, v podjetju oz. v “oblaku”). Recimo, da analizirate nakupni proces kupcev v vaši spletni trgovini in ugotovite, katero zaporedje korakov je privedlo do največ nakupov.

In zdaj – ali veste, zakaj so kupci kupili določeni izdelek? Če zanemiramo tehnične podrobnosti (spletne trgovine), kako lahko veste, da bo spletni obiskovalec kupil zeleno škatlo namesto oranžne? Odgovor na to pa naj bi dal “small data“.
Berite naprej …

Skrivnosti javnega nastopanja lahko odkrijete prek knjig, samostojnih vaj in/ali udeležbe na delavnici, seminarju ali tečaju. Za samostojno učenje s knjigami v zadnjem času priporočam spodnjo pot.

Vsako javno nastopanje še posebej v poslovnem svetu je neposredno povezano z govorico telesa. Morda je zato bolje, da najprej spoznate, kako uskladiti vašo govorico telesa s tem, kar izrečete. Po drugi strani je dobro spoznati neverbalne znake, ki jih vaš sogovorniki uporabljajo v komunikaciji – morda jih bo to tudi “izdalo”.
Berite naprej …

Od 2011 sedaj ugodna stalna ponudba (za e-dostop). Poglejte video:

Naročite e-dostop z vsemi bonusi

Zgornjo možnost za vaše boljše, hitre in učinkovite prezentacije lahko naročite kadarkoli. Izkoristite jo, dokler traja ta ponudba, ker so druge storitve vredne veliko več.

Cederoma dosedaj ni vrnil še nihče od (prepričan sem, da) zadovoljnih lastnikov. Hvala. Pa zanje, je ta poletna ponudba zdaj boljša? Ne – dobijo zgornje bonuse brezplačno v članskem delu tega spletišča! OPOMBA: e-dostop ne vključuje brezplačne pomoči za eno od vaših prezentacij.

Stran 1 / 41234
error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.