Vaša predstavitev izdelka morda ne dosega toliko želenega učinka (prodaje), čeprav ste vse naredili odlično. Opis lastnosti je dober, cena je ugodna pa še privlačne slike imate. Kje je težava?

Vedno se vživite v kožo kupca, ki ga zanima le “kaj je tukaj zame?”. Ali še bolj natančno “kako mi lahko to koristi?”. Zato vam priporočam formulo LPK (Lastnost-Prednost-Korist) za predstavitev izdelka v vseh vaših prezentacijah, spletnih straneh, prodajnih pismih, brošurah idr. Za formulo LPK in primere predstavitev izdelka poglejte spodnji video (klik na video za pavzo/nadaljevanje):

Privlačna predstavitev izdelka

Seveda je priporočljivo dodajanje vizualnega gradiva (tudi zvočnih in video posnetkov za predstavitev preko spleta). Toda največ slik dodajte predvsem za korist uporabnika izdelka. Slike lastnosti spadajo bolj v ločen dokument (npr. v zapisu PDF), kjer lahko tisti, ki želijo vse podrobnosti, najdejo podrobne specifikacije izdelka itd. Tudi v kratkih video posnetkih (kot je npr. predstavitev izdelka eCover Engineer) lahko z mislijo na formulo LPK predstavite vsaj rezultat (uporabe vašega izdelka).

Uporabite formulo LPK povsod. Prepričan sem, da bo več vaših predstavitev izdelka uspešnejših! Če želite izdelku dodati video, vas vabim na stran za video predstavitev izdelka. Za sodelovanje me kontaktirajte prek tega ali drugih spletišč in ne pozabite – ne naštevajte več le lastnosti v vaših predstavitvah!

FavoriteLoadingDodaj v priljubljene

Označeno z:

Kategorija: logika

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!