Poznavanje, naklonjenost in zaupanje (PNZ) so osnovni pogoji, preden se ljudje odločimo za nakup določenega izdelka ali storitve. Kaj naredite za večje poznavanje?

Seveda se morate odločiti, komu kaj ponujate. Ali drugače povedano, poiščite vašo tržno nišo, v kateri boste s svojim znanjem lahko dosegli poznavanje, naklonjenost in zaupanje. Če nimate lastnega znanja, uporabite odlične vire, lastno raziskovanje in/ali pomoč drugih ljudi.

Spodnji video prikazuje nekaj razmišljanja o PNZ-ju, e-listah in enem od načinov pridobivanja poznavanja (klik na video za pavzo/nadaljevanje):

Kako povečati poznavanje, naklonjenost in zaupanje?

Oglejte si video. No, uvrstitev vaše fotografije vsepovsod je le ena od možnosti. Poskrbite, da vas večkrat vidijo oz. berejo novosti z vaše strani – ampak le, ko imate kaj koristnega za povedati. Vsakdanje “bombardiranje” zgolj zato, da bi ohranjali npr. čimvečji doseg branosti na Facebooku, se lahko obrne tudi vam v škodo (in podobno – zaradi pripombe ene od bralk zapisov tega bloga sem začasno ustavil obveščanje prek e-pošte – čeprav ne gre za neželeno pošto!). Povečujte vaše poznavanje, naklonjenost in zaupanje z enim od samo treh namenov – prejemniku vašega sporočila skrajšati čas, prihraniti denar ali zaslužiti denar. Vse drugo je manj pomembno.

FavoriteLoadingDodaj v priljubljene

Označeno z:

Kategorija: logika

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!