Naročanje preko spleta brez kontakta z vašimi kupci je videti težko izvedljivo – saj morate preveriti nakup. Z elektronsko pošto in dvojno potrditvijo e-naslova lahko naredite tudi to. Neželena pošta? V tem primeru je ni.

Kaj morate narediti? Obrazec za naročilo morate povezati z e-poštnim sistemom odzivnikov kot je npr. aWeber. Za učinkovito naročanje preko spleta na ta način morate urediti sporočilo, ki ga bodoči kupec prejme. Ker mora za potrditev naročila (in dejansko za vpis na e-listo kupcev) izbrati povezavo v prejetem e-sporočilu, tako pridobite dve prednosti hkrati.

Najprej vam neželena pošta ne bo težava, saj bodo sporočilo potrdili le tisti obiskovalci spletne strani, ki so zares sami izbrali nakup. Sporočila o naročilu (s strani nagajivcev na vaš e-naslov) pač ne boste potrdili, ne? Druga prednost je brisanje istega e-naslova iz vaše e-liste kontaktov, saj kupcu ne boste več pošiljali promocijskih sporočil za nakup, kajne? To mora omogočati dober e-poštni sistem odzivnikov (ang. “autoresponder”) in dodajanje takšnih pravil vam vzame le nekaj sekund. Več podrobnosti v spodnjem video posnetku (klik na video za pavzo/nadaljevanje):

Neposredna povezava na BREZPLAČEN test sistema e-list z odzivniki (aWeber, če ste zadovoljni s testom, je kasneje le 19 USD oz. slabih 14 EUR/mesečno do 500 naslovnikov, lahko tudi več):


Lahko imate tudi vi več prodaje?
Več kot 102.000+ podjetjem kot vaše pomaga AWebrov marketinški sistem e-pošte povečati dobiček in zgraditi odnose s kupci. Že več kot 10 let in tudi za prezentacija.si.




Preizkusite brezplačno!

Vaše naročanje preko spleta?

Kljub težavam, ki jih morate prebroditi za naročanje preko spleta v Sloveniji, se le-to splača. Sploh, če je to edina pot vaših kupcev do vaših izdelkov. Za dodatne možnosti vam z veseljem pomagam, če me kontaktirate.

Povezani zapisi


Označeno z:

Kategorija: sporočilo

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!