marketinške agencijeMarketinške agencije nam ponujajo včasih dobro, včasih slabo oglaševalsko kampanjo. Ampak kaj nam tipična marketing agencija večino časa ponuja?

Meglo. Pretirane pričakovane rezultate. In neresnost pri testiranju novih znanj (ki jih marketinške agencije še ne obvladajo). Ne verjamete?

Naj vam predstavim odzive znane marketinške agencije v več letih mojega spremljanja njihovega dela. Osredotočil se bom na spletno trženje, ki se ga lotevajo neresno. Če dajete vtis, da ste med najboljšimi, potem morate s svojimi dejanji to tudi pokazati. Z vsako akcijo vaše marketinške agencije, ne da se učite na vaših strankah.

OK, najprej glede seminarjev, ki jih prirejajo. Postali so preobsežni za kvalitetno predajanje znanja ena-na-ena. Ne slepite se, največji seminar z več kot 100 udeleženci za slovenske razmere vam bo pustil vtis, da ste le številka. Ponudbe, da nekaj naredijo za vas, so le slepilo – vsi ne bodo zahtevali takšne storitve in zato ima marketing agencija v resnici precej manj dela kot obljublja v vabilih (in navidezno deluje kot največja, če bi res vsem individualno svetovala).

Na podjetniškem sejmu sem se prijavil za nekaj njihovih nasvetov. Nobenega predstavnika te marketinške agencije tam ni bilo. Sicer so mi to delno nadomestili s telefonskim svetovanjem prek storitve Skype, toda občutek neresnosti je ostal. Stroški za pot v Ljubljano pa tudi.

Knjige marketinške agencije mi prodajajo prek e-pošte. S predogledom v obliki dokumenta PDF. Ki je – kljub temu, da imajo originalno besedilo knjige v lastni založbi – splet fotografij nekaj strani tiskane knjige. Halo? V 21. stoletju? Vsaj 17 let sem že navajen na predogledni dokument PDF izvornega besedila nekaj sto marketingarjev iz tujine, to pa je tudi običajna praksa interne marketinške agencije v večjih podjetjih. Gospodarstvo ve, kaj prodaja.

Dober pristop je prodaja DVD-jev. Vsaka agencija za marketing bi jih morala ponuditi nekaj. Toda ne takšne, ki vsebujejo 70% informacij, kaj moram narediti, in 30% informacij, zakaj moram to narediti. Za uspeh podjetniki potrebujemo predvsem informacije “kako”. Pri mojih informacijskih izdelkih in tistih, ki jih kupim, vztrajam, da je le 10% informacij tipa “zakaj”, največ 20% informacij tipa “kaj” in vsaj 70% informacij tipa “kako”. Vsak e-tečaj pa lahko ponudim tudi v zaščitenem članskem spletišču – ki pri tej marketinški agenciji ni vredno omembe.

V e-pošti me v zadevi še zdaj naslavljajo z imenom. In to kljub temu, da marketinške agencije v tujini že vsaj od leta 2008 tega ne uporabljajo več razen v izjemnih primerih kot je npr. poziv k ponovni registraciji ipd. (seveda je v samem telesu besedila to še vedno učinkovito). Kdaj ste pa dobili e-pošto (pismo) sorodnika, ki vas je v zadevi (na začetku) nagovoril z imenom? Poleg tega vas pa želijo še prepričati, da bo več ljudi odprlo vaša e-sporočila, če boste to uporabljali. Kar večinoma ni res.

Obvladajo marketinške agencije tudi spletinarje?

Nazadnje pa še spletinarji (spletni seminarji). Ja, so učinkoviti in vaš pisec je ekspert za spletinarje. Toda marketinške agencije v Sloveniji se jih morajo še naučiti. Pri tem je pristop do obvladovanja teh znanj pomemben. Zdaj je spletinarje možno opravljati tudi testno vendar je potrebno znati pravilno, pravočasno in prepričljivo izvesti vse dele spletinarja glede na tip (prodajni, informativni, podporni itd). Če imate informativni spletinar za vaše obstoječe kupce, odpade npr. pol minutna omemba posebne ponudbe zanje.

Tako da imam tega dovolj. Če me ne morejo ničesar novega naučiti, moje pobude za sodelovanje pa sprejmejo le z eno zahvalo na pet mojih nasvetov … pa še zaslužiti s provizijo pri skupnem sodelovanju za skoraj nič dela z njihove strani ne želijo … potem nima več smisla zgubljati časa za takšno marketinško agencijo. Običajno moje poslovne (pogosto vizionarske) nasvete 80% podjetij ne upošteva … potem pa čez šest mesecev zaradi mlačnega uspeha začnejo početi to, kar sem jim svetoval pred pol leta.

In to je to. Pomislite na vse zgornje, ko boste (če boste) najemali marketinške agencije. Sploh za spletno trženje, kjer so šibke. Spletne agencije so pa šibke pri upoštevanju klasičnega trženja v metodah spletnega trženja. Ampak marketinške agencije bodo morale hitro obvladati spletno trženje, če bodo želele obstati. Stara jajca vam pač ne morejo več prodajati. Sploh zdaj, ko se oglaševanje seli na splet in bo prekosilo oglaševanje na televiziji (ste vedeli, da v ZDA že 70% malih podjetij oglašuje na Facebooku?).

Aha, če vas zanima, kaj v moderni dobi potrebujete, da boste pridobili več kupcev, poslovnih partnerjev ali zgolj simpatizerjev, poglejte stran Spletni Video Prezenter. Osemnajst let izkušenj sem združil v paket, ki ga bodo morale preštudirati, uporabiti in vključiti v svojo ponudbo marketinške agencije, ki se hvalijo s povečanjem vaše prodaje. Lahko jih pa tudi prehitite.

FavoriteLoadingDodaj v priljubljene

Označeno z:

Kategorija: sporočilo

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!