Arhivi za 'marketing'

Google AdWords oglaševanjeGoogle AdWords oglaševanje je hiter način do novih strank (gre za plačevanje na klik – CPC), toda ali lahko prinese tudi večji biznis? Ali drugače, ste pripravljeni v začetku zgubiti nekaj denarja, potem “potrpeti” do profitabilne oglaševalske akcije (pogosto ji rečemo kar oglaševalska kampanja) in nato odnehati pravi čas?

Vsako oglaševanje mora biti dovolj inteligentno, pravočasno in uspešno – sicer se ga sploh ne lotite, čimprej prenehajte z oglasi ali pa poiščite pomoč eksperta. Spletno oglaševanje je odlično ravno zaradi skoraj takojšnje merljivosti uspešnosti oglasov, ker je najbolj pomembno – maksimizirati dobiček in minimizirati investicijo v oglaševalsko kampanjo. Google AdWords oglaševanje je merljivo prek brezplačnega spletnega orodja pa tudi v orodju Google Analytics.
Berite naprej …

relevantnost sporočilaKarkoli sporočate, mora relevantnost sporočila za vaše občinstvo biti dovolj visoka, da bo informacija dobro sprejeta. Za spletne strani to pomeni tudi pojavljanje ključnih besed v vsebini, za marketing všečno vizualno informacijo (pridruženo vsebini), za nastop pa seveda zadnji test, ali ste pokrili temo vaše prezentacije.

Kako enostavno preverite relevantnost sporočila za vse troje? V spletu obiščite odlično spletno stran Wordle.net, da preverite relevantnost sporočila, ki ga boste posredovali naprej. Postopek je zelo preprost. V okence prilepite vsebino vašega sporočila, druga možnost pa je posredovanje URL-ja vaše spletne strani. Orodje omogoča tudi odkrivanje ključnih besed (oznak), ki jih uporablja določen uporabnik na portalu del.icio.us.
Berite naprej …

Jezi me, da govori pred kamero ljudi, ki nam želijo posredovati koristne vsebine, nasvete ali tudi kaj prodati – niso brez podcenjevanja. No, večina video posnetkov je v redu, toda samo en preprost kiks vam lahko vzame kredibilnost. Kateri?

Zelo enostavno – kamera mora biti v višini vaših oči. Še enkrat – kamera mora biti v višini vaših oči. Tudi če boste v video dodali super oh in sploh video učinek, so vaši govori pred kamero neučinkoviti, če niste enakovredni z vašimi gledalci.

Če je kamera previsoko, ste v podrejenem položaju (zamislite si odnos starš-otrok). Boste verjeli nekomu precej nižje od vas? Če pa ste kamero postavili prenizko (hudiča, a je tako težko odšteti nekaj deset eurov za fotografsko stojalo oz. stativ), ste v navidezno nadrejenem položaju. Ta zelo negativno vpliva na gledalce, prepričljivi ne boste, na prodajo česarkoli pa kar pozabite. Dejansko gre za isto podcenjevanje kot pri odgovarjanju na vprašanja iz občinstva, če roke ne spustite, preden spraševalec neha. In prek interneta imate precej večje občinstvo …
Berite naprej …

error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.