Arhivi za 'marketing'

small-data-prezentacijaKnjiga Small Data ameriškega marketingarja (no, sebi pravi podatkovni forenzik) Martina Lindstroma je gotovo nov pristop k iskanju idej za novo marketinško kampanjo (za nov izdelek ali storitev oz. nov zagon obstoječih produktov). Ampak ali je res v njegovem pristopu toliko revolucionarnega (razen kontrastnega novega izraza proti “big data”, ki sedaj stresa industrijo)?

Najprej pojma – “big data” označuje količino podatkov, ki jih navadno ne moremo obdelati z običajnimi orodji npr. Microsoft Excel. Če ste kdaj govorili s kakšnim programerjem mobilnih aplikacij, ki zbirajo podatke uporabnikov s pomočjo senzorjev na mobilnih napravah, verjetno že veste, da gre tu za terabajte (pribl. 10 na 12-to potenco bajtov) in še več podatkov.

Predpostavimo, da imate dovolj računske moči, da te podatke analizirate (doma, v podjetju oz. v “oblaku”). Recimo, da analizirate nakupni proces kupcev v vaši spletni trgovini in ugotovite, katero zaporedje korakov je privedlo do največ nakupov.

In zdaj – ali veste, zakaj so kupci kupili določeni izdelek? Če zanemiramo tehnične podrobnosti (spletne trgovine), kako lahko veste, da bo spletni obiskovalec kupil zeleno škatlo namesto oranžne? Odgovor na to pa naj bi dal “small data“.
Berite naprej …

piškotkiPiškotki bodo zagrenili poslovanje podjetjem, ki imajo spletne strani (kdo jih pa še nima?). Kako si lahko posladkate življenje nazaj, preberite spodaj, toda zagotovo ukrepajte do 15. junija 2013! (ni časa? Prenesi PDF)

Piškotki od A do Ž

Piškotke je uvedel brskalnik Netscape Navigator (eden prvih spletnih brskalnikov, mlajše generacije tega ne sploh ne vedo več). Gre za kratke, največ 4.000 znakov dolge datoteke, ki se shranijo v lokalnem (vašem) računalniku oz. drugi napravi, s katero dostopate do spleta.
Berite naprej …

skrivnosti-inovacij-steva-jobsa-naslovnicaKnjiga Skrivnosti inovacij Steva Jobsa je zadnja knjiga, ki sem jo prebral in sploh še nameravam prebrati o Stevu Jobsu. Zakaj, vam povem na koncu po nekaj besedah o vsebini.

Carmine Gallo, ki je seveda napisal uspešnico The Presentation Secrets of Steve Jobs (Skrivnosti predstavitev Steva Jobsa), z drugo knjigo o inovacijah dejansko poskuša vzpodbuditi dvig ZDA iz recesije. Ker sta po njegovem mnenju ustvarjalnost in iznajdbe glavna stebra gospodarskega uspeha, je torej dobro zapisati še Jobsova načela za sprostitev “sposobnosti in spretnosti v poslovnem in vsakdanjem življenju”.

Iz uvoda knjige še ena misel Curtisa Carisona v reviji Innovation: Načelo “Posli tako kot doslej” (verjetno ang. “business as usual”) je recept za katastrofo. Boljše poslovanje torej zahteva – inovativnost.
Berite naprej …

Stran 1 / 812345...Zadnja »
error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.