kako oglaševatiKako oglaševati preko elektronskih medijev je znanje, ki muči tudi strokovnjake za direktni marketing. Ja, je res, da velja večina dobrih nasvetov, pravil in trikov neposrednega trženja tudi za spletno trženje, paziti pa moramo na uporabo izrazov. Ker zmanjšajo prodajo!

V predal e-pošte sem namreč dobil povabilo na e-šolo direktnega marketinga. Če bi pisci tega sporočila pogledali moj video Kako narediti spletno stran učinkovito, bi morda odkrili kako oglaševati pravilno. Pa niso.

Torej zadnjič o tem – v spletu (e-pošta, spletna stran, oglas itd) ne uporabljajte izraza “naučiti”. Ljudje se splošno radi naučimo novih znanj, toda nočemo se več učiti. Takšno besedilo nas odbije in ne prepriča. Jaz sem bil v šoli do diplome 17 let. Mislite, da me bo še kdo prepričal z “naučili se boste”?

Podobno napako so naredili že pri običajnem prodajnem pismu in zdaj ponavljajo isto napako še v e-pismu. Želite dokaz? Zaradi stavka “naučili se boste” so po mojem mnenju prejeli vsaj 25% manj naročil. V zadnji verziji po pošti je ta stavek spremenjen v “… priložnost spoznati skrivnosti trženja …”. Vidite, kako oglaševati pravilno? “Spoznali boste, odkrili boste, …” tudi “obvladali boste”. In zakaj tega ne ponovite tudi pri oglasih v elektronskih medijih?

Zamenjava fraz v omenjenem e-pismu, da utrdite vaše znanje o tem, kako oglaševati preko elektronskih medijev:

“vaše učenje” => “odkrivanje znanja”
“lahko nauči vsak” => “lahko vsak spozna”
“imate željo naučiti se” => “želite spoznati” (ali “želite odkriti”)
“naučili se boste” => “odkrili boste”
“naučiti skrivnosti” => “spoznati skrivnosti” (ne združujte slabega in dobrega načina!)

Zdaj boste rekli, da vam solim pamet o tem, kako oglaševati. No, v preteklosti sem delal z Jimom Edwardsom, ki je zame eden najbolj poštenih spletnih tržnikov, kar jih je. Z žal preminulim Coreyem Rudlom je Jim začetnik revolucije elektronskih e-knjig v internetnem marketingu. In prav v e-tečaju Jima sem spoznal, zakaj ne uporabljati določenih izrazov v oglasih, straneh in pismih. Hej, poglejte si njegov starejši video kako oglaševati z angleškimi izrazi!

Za vas četrtina manj odziva in naročil na e-pošto, ki jo pošljete na 100 naslovnikov, morda ni tako boleča (ali pač!), za domači primer omenjene agencije s 30.000 naslovniki (7.500 ljudi manj odziva!) ali pa za Edwardsove naslovnike (več kot 300.000 – za to številko pa 75.000 ljudi, ki bo zbrisalo sporočilo!) pa je uporaba enega samega nepravilnega izraza v oglasu lahko zelo škodljiva. In boleča – ni dobička!

In kako oglaševati vašo ponudbo?

Za spletno oglaševanje sem vam v tem blogu že dal precej informacij. Npr. kako oglaševati preko Google AdWords, kako oglaševati na Facebooku in kako učinkovito popravite spletne strani (povezava na začetku). Vas morda zanima, kako oglaševati v spletu najbolje, brezplačno, torej brez plačljivih oglasov v spletu?

Najbolj učinkovito je združiti vse medije (besedilo, slike, video), jih pametno uporabiti (da v različnih spletnih mestih privedejo obiskovalca do – vaših spletnih strani!) in nato s pravilnimi izrazi prepričati obiskovalca k akciji (vnos e-naslova, testni vzorec, naročilo). To je recept, kako oglaševati, združitev medijev pa vam ponujam v storitvi spletna stran, Facebook stran in video na prvi strani Google.

video seminar kako oglaševatiSi ne želite deleža od dobrih 600.000 uporabnikov Facebooka v Sloveniji (in še več iz tujine!), ki bodo obiskali vašo spletno stran po iskanju v Facebooku? Ta način, kako oglaševati z “zlorabo” Facebooka (gre za učinkovito trženje prek družabnega omrežja, ki ga Facebook sam aktivno podpira), odkrijte v e-pošti, ki ste jo prejeli, če ste naročeni na prejemanje obvestil tega bloga (desno zgoraj). Če niste, lahko vseeno sodelujete za video seminar Coreya Rudla Ultimate Seminar na treh DVD-jih (vrednost 150 EUR), ki ga podarim prvemu naslednjemu naročniku storitve. Še danes so Coreyeve skrivnosti, kako narediti spletišče, ki proda 2,4 milijona dolarjev letno (zdaj precej več), kako oglaševati z ubijalskimi oglasi in kako uporabiti partnerske programe – neprecenljive.

Ne slepite se z iskanjem znanja, kako oglaševati na Facebooku (in kako narediti Facebook stran za podjetje) – to prinese le 5% vaših kupcev. Več kot 50% kupcev po raziskavah tudi v letu 2011 prinese e-poštni marketing, spletne strani pa 25%. Torej ne delajte napak tam, kjer lahko izgubite največ dobička. V blogu bom še napisal več nasvetov, kako oglaševati, toda za zdaj vsaj ne uporabljajte več “naučili se boste”. Velja?

FavoriteLoadingDodaj v priljubljene

Označeno z:

Kategorija: sporočilo

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!