Jezi me, da govori pred kamero ljudi, ki nam želijo posredovati koristne vsebine, nasvete ali tudi kaj prodati – niso brez podcenjevanja. No, večina video posnetkov je v redu, toda samo en preprost kiks vam lahko vzame kredibilnost. Kateri?

Zelo enostavno – kamera mora biti v višini vaših oči. Še enkrat – kamera mora biti v višini vaših oči. Tudi če boste v video dodali super oh in sploh video učinek, so vaši govori pred kamero neučinkoviti, če niste enakovredni z vašimi gledalci.

Če je kamera previsoko, ste v podrejenem položaju (zamislite si odnos starš-otrok). Boste verjeli nekomu precej nižje od vas? Če pa ste kamero postavili prenizko (hudiča, a je tako težko odšteti nekaj deset eurov za fotografsko stojalo oz. stativ), ste v navidezno nadrejenem položaju. Ta zelo negativno vpliva na gledalce, prepričljivi ne boste, na prodajo česarkoli pa kar pozabite. Dejansko gre za isto podcenjevanje kot pri odgovarjanju na vprašanja iz občinstva, če roke ne spustite, preden spraševalec neha. In prek interneta imate precej večje občinstvo …

Hitri video opomnik, kakšni naj bodo govori pred kamero (klik na video za pavzo/nadaljevanje). Prepoznate nekega guruja? No, kot internetni marketinški guru vam svetujem, da so vaši govori pred kamero vedno v predvideni vodoravni liniji oči gledalca.

So vaši govori pred kamero OK?

Če sami snemate (sebe), pazite na vodoravno linijo med kamero in vami. Za bolj mirne posnetke boste potrebovali stativ. Ali vsaj mini trinožno stojalce. Priskrbite si ga.

Le tako bodo vaši govori pred kamero pravilno nagovarjali gledalce – brez podcenjevanja, prisile in nadmoči. Več praktičnih trikov za video pa sem navedel v e-tečaju “moj VIDEO prodaja”, ki vam bo odkril še druge nasvete, kako se govori pred kamero.

FavoriteLoadingDodaj v priljubljene

Označeno z:

Kategorija: logika

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!