Arhivi za 'Google'

Status eksperta preprosto morate doseči kot zadnjo stopničko procesa PNZ. Ljudje vam bodo le tako zaupali in se (predvidoma) najprej obrnili na vas za vprašanja z vašega področja. Kako pa hitro pridobite ekspertni status?

Najbolj preprosto prek spleta. Še bolj natančno – z blogom. Pišete svoje vsebine, najprej za ljudi, pred objavo popravite še elemente strani za višjo uvrstitev v zadetkih iskanja spletnih iskalnikov (optimizacija). In to je zares vse – letni znesek je mali (internetna domena in znižano letno gostovanje spletnih strani), potrebujete le čas in motivacijo. Vaša osebna blagovna znamka in z njo status eksperta sta lahko hitro velika.

Potem imate pa še posreden vpliv na večji status eksperta pri ljudeh. Če boste imeli vaše strani med prvimi tremi zadetki iskanja Google, boste avtomatsko deležni večjega zaupanja, ker ljudje pač verjamemo zadetkom tega iskalnika kot najbolj relevantne. Da boste navidezno (no, potrudite se, da tudi zares, brez blefiranja!) večji strokovnjak, ste lahko iznajdljivi tudi pri multimedijskih gradivih v vašem blogu. Poglejte video (klik na video za pavzo/nadaljevanje):
Berite naprej …

Poznavanje, naklonjenost in zaupanje (PNZ) so osnovni pogoji, preden se ljudje odločimo za nakup določenega izdelka ali storitve. Kaj naredite za večje poznavanje?

Seveda se morate odločiti, komu kaj ponujate. Ali drugače povedano, poiščite vašo tržno nišo, v kateri boste s svojim znanjem lahko dosegli poznavanje, naklonjenost in zaupanje. Če nimate lastnega znanja, uporabite odlične vire, lastno raziskovanje in/ali pomoč drugih ljudi.

Spodnji video prikazuje nekaj razmišljanja o PNZ-ju, e-listah in enem od načinov pridobivanja poznavanja (klik na video za pavzo/nadaljevanje):
Berite naprej …

Kako narediti spletno stran učinkovito? Običajne spletne strani ne prepričajo več, obiskovalci odidejo v nekaj sekundah, če takoj ne dobijo odgovora na iskano informacijo. Ste pomislili, da v iskalniku prepriča tudi meta oznaka v spletni strani?

Potem je pa še nekaj dodatnih prijemov kako narediti spletno stran učinkovito. Naj vas stranke pokličejo? Vas večinoma stranke pokličejo? Potem izpostavite vašo telefonsko številko na vrhu strani. To deluje v ZDA, v zahodni Evropi in tudi pri nas. Mislite, da bo obiskovalec porabil veliko časa za iskanje kontaktne številke na vaši spletni strani? Ne, za iskane izdelke ali storitve bo uporabil gumb nazaj v spletnem brskalniku in poiskal drugega ponudnika. Video (klik na video za pavzo/nadaljevanje):
Berite naprej …

error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.