Arhivi za 'Google'

SEO triki v videuSEO triki (ang. Search Engine Optimization) za spletne strani vam bodo pomagali, da bodo vaše strani ljudje našli, obiskali in se na njih zadržali. Marsikdo vam spodnjega video posnetka ne bi pokazal javno, ampak kako boste vedeli, da sem pravi ekspert za optimizacijo spletnih strani če vam ne bi nesebično delil nekaj najboljših nasvetov?

Malo zgodbice. Zdaj si jo lahko privoščim, Video prezentacija 30 dni gre h koncu (spodaj je 28. video!). Prve spletne strani sem postavil leta 1994 in imel celo svoj računalnik pri takratnem podjetju Aster v njihovih prostorih, povezan v Internet (danes se temu reče kolociran strežnik). Takrat so bile še vse spletne strani v povojih, moje (za takratno družinsko podjetje) pa tudi. Kakšni SEO triki, pa Google pa še kaj. Takrat je bil glavni iskalnik AltaVista, če se ga še kdo spomni. Šele kasneje sta nastala Yahoo in Google ter je svetovni splet začel počasi rasti v to, kar imamo danes.
Berite naprej …

Google AdWords oglaševanjeGoogle AdWords oglaševanje je hiter način do novih strank (gre za plačevanje na klik – CPC), toda ali lahko prinese tudi večji biznis? Ali drugače, ste pripravljeni v začetku zgubiti nekaj denarja, potem “potrpeti” do profitabilne oglaševalske akcije (pogosto ji rečemo kar oglaševalska kampanja) in nato odnehati pravi čas?

Vsako oglaševanje mora biti dovolj inteligentno, pravočasno in uspešno – sicer se ga sploh ne lotite, čimprej prenehajte z oglasi ali pa poiščite pomoč eksperta. Spletno oglaševanje je odlično ravno zaradi skoraj takojšnje merljivosti uspešnosti oglasov, ker je najbolj pomembno – maksimizirati dobiček in minimizirati investicijo v oglaševalsko kampanjo. Google AdWords oglaševanje je merljivo prek brezplačnega spletnega orodja pa tudi v orodju Google Analytics.
Berite naprej …

Google PlusGoogle Plus (ali tudi Google +) je kot kaže hit letošnjega poletja. Zato ekstra opišem malo primerjave s Facebookom in kaj je pri Google Plus bolje.

Ena glavnih težav Facebooka je zasebnost. Ne gre le za razne informacije, kako Facebook pač uporablja naše informacije (namig: pri vsaki skupini oz. strani, ki vam je všeč, se interesno področje všečkane vsebine doda v vaš profil, kar je potem odlično za oglaševalce – ko ti izberejo to področje za oglas, se bo prikazoval tudi vam ipd). Gre tudi za to, s kom delite informacije osebno, poslovno in še kako drugače.

In tu je Google Plus s konceptom krogov naredil ogromno. Ustvarite svoje kroge npr. za delo, prijatelje, hobi in druge ter vanje dodajate vaše kontakte. Želite poslati sporočilo samo določenemu krogu? Ni težav, samo izberete ga pri naslovnikih. Facebook? Samo pri skupinah deluje ta funkcija kolikor toliko dobro (pošljete le izbrani podskupini in prejemnikom), drugje – veliko sreče.

Naprej o zasebnosti Google Plus. Nastavljanje dostopa do osebnih informacij s strani spletišč in aplikacij je precej bolj enostavno kot pri Facebooku. Očitno so za Google Plus preučili strah uporabnikov in se zelo potrudili. Kljub temu, da vaše interese pridno beležijo (zakaj ste pa mislili, da je Google Mail brezplačen?). Lahko pa shranjene informacije hitro pobrišete (npr. spletna zgodovina), ker je Google zvito pač vse Google profile spremenil v Google Plus profile (no, ko se prvič prijavite).

Še je nekaj “ocvirkov”, ki jih pri Facebooku ni več. Npr. ko napišete status in prilepite hipertekstno povezavo. Facebook vam bo ponudil pripetje povezave in izbiro slike, ki se bo prikazala zraven opisa. Google Plus za zdaj doda le zadnjo sliko na tej strani. Ampak to bodo po moje hitro popravili. Je pa zato prikaz video posnetkov pri Google Plus boljši – in ga lahko tudi preprečite, če ljudje niso povšečkali zapisa z gumbom +1. Hmm, to bi znalo biti še bolj viralno kot pri Facebooku.

Malo pomoči za Google Plus?

Dvoje, da boste imeli še malo koristi od tega prispevka. Najprej bližnjice pri pisanju statusov Google Plus:

*beseda* – spremeni beseda v krepek tisk
(torej zvezdice okrog besede jo odebelijo)

_beseda_ – spremeni beseda v poševno lego
(torej podčrtaji okrog besede jo nagnejo)

-beseda- – spremeni beseda v prečrtano
(torej vezaji okrog besede jo prečrtajo)

In druga pomoč – seveda uporablja Google Plus isto taktiko za nove člane kot pri Google Mailu. V začetku, dokler se nova storitev ne uveljavi, niso odpravljene vse napake in še ni dovolj marketinškega zanimanja – naredijo možnost prijave le za povabljene. In ti lahko pošljejo vabila drugim itd. Mimogrede, podjetja se na Google Plus trenutno ne morejo prijaviti (gre za osebne profile), toda nekateri to že izkoriščajo.

Torej, če potrebujete povabilo (ang. invite) za Google Plus, vnesite komentar spodaj izberite to povezavo. Spremljam in čim dobim sporočilo, vam z omrežja V Google Plus pošljem povabilo se samo še prijavite. Bom sam uporabljal Google Plus? Bom, zaradi urejenih krogov, za glavno komunikacijo pa za zdaj še uporabljal druga družabna omrežja. Ampak po Google Buzz in Google Wave se zna tale Google Plus obdržati še dolgo.

error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.