Arhivi za 'Google'

Tole bo gotovo najkrajši zapis v blogu. Želim vam, da si spočijete 1. in 2. maja, a obenem razmislite, kaj so vaši življenjski cilji. O teh (in o mojih) vam bo morda pomagal spletinar 20 magičnih minut.

Po praznikih pa – če ste brez dela ali imate premalo kupcev ali vas družba sploh ne pozna, začnite izkoriščati Internet. Tako je najlažje priti do več kontaktov. Pri tem vam lahko pomaga tudi osnovno znanje optimizacije spletnih strani, ki od aprila 2012 ne bo nikoli več takšno kot prej. Več o tem pa lahko zveste ekskluzivno na spletinarju (spletnem seminarju) o optimizaciji spletnih strani (SEO). Ekskluzivno (s strani strokovnjaka, ki je sedaj polnoleten – ne po starosti ampak po aktivnem spremljanju SEO od leta 1994 :-)). Samo za 50 udeležencev. Posnetek in gradiva pa bodo na voljo le za plačilo, predvidoma najmanj 97 EUR.

Pridite, izkoristite Internet, ker boste ekskluzivno zvedeli kako do več kontaktov (posnetek spletinarja 4. maja 2012). Pričakujem vas. Za vse spletinarje v prihodnosti si želim, da vas vidim spočite, razpoložene in optimistične.

second lifePri iskanju vsebin za blog sem slučajno naletel na Second Life. No, le na članek o tem družabnem omrežju, nisem se mu pridružil (čeprav sem v preteklosti nekaterim pomagal). In sem sklenil, da priredim bistvene informacije (iz italijanske revije za učenje angleščine!) ter primerjam uspeh Second Life z novimi družabnimi omrežji kot je Facebook.

Kaj je to drugo življenje? Prevod izraza Second Life je lahko slovensko ime za družabno omrežje, ki je še leta 2007 polnilo časopise. V njem ste lahko navidezno (iz)živeli svoje fantazije. Ustvarili svoj virtualni nadomestek (ali avatar). Celo kupili hiše, pohištvo in obleke z navideznim denarjem (ki ga je bilo kasneje možno tudi zamenjati s pravim – nekateri posamezniki so celo obogateli).

Družabna komponenta Second Life je bila (no, je še) srečevanje ljudi, spoznavanje novih prijateljev in tudi zaljubljanje. Lahko ste postali tudi odvisni od tega drugega življenja in preživeli v navideznem svetu več ur dnevno. Tudi podjetja so odprla svoje virtualne pisarne, oblikovalci svoje salone in časopisne hiše svoje podružnice. In zakaj je vse skupaj – vsaj v medijih – zamrlo?
Berite naprej …

kako oglaševatiKako oglaševati preko elektronskih medijev je znanje, ki muči tudi strokovnjake za direktni marketing. Ja, je res, da velja večina dobrih nasvetov, pravil in trikov neposrednega trženja tudi za spletno trženje, paziti pa moramo na uporabo izrazov. Ker zmanjšajo prodajo!

V predal e-pošte sem namreč dobil povabilo na e-šolo direktnega marketinga. Če bi pisci tega sporočila pogledali moj video Kako narediti spletno stran učinkovito, bi morda odkrili kako oglaševati pravilno. Pa niso.

Torej zadnjič o tem – v spletu (e-pošta, spletna stran, oglas itd) ne uporabljajte izraza “naučiti”. Ljudje se splošno radi naučimo novih znanj, toda nočemo se več učiti. Takšno besedilo nas odbije in ne prepriča. Jaz sem bil v šoli do diplome 17 let. Mislite, da me bo še kdo prepričal z “naučili se boste”?

Podobno napako so naredili že pri običajnem prodajnem pismu in zdaj ponavljajo isto napako še v e-pismu. Želite dokaz? Zaradi stavka “naučili se boste” so po mojem mnenju prejeli vsaj 25% manj naročil. V zadnji verziji po pošti je ta stavek spremenjen v “… priložnost spoznati skrivnosti trženja …”. Vidite, kako oglaševati pravilno? “Spoznali boste, odkrili boste, …” tudi “obvladali boste”. In zakaj tega ne ponovite tudi pri oglasih v elektronskih medijih?

Zamenjava fraz v omenjenem e-pismu, da utrdite vaše znanje o tem, kako oglaševati preko elektronskih medijev:
Berite naprej …

error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.