Google AdWords oglaševanjeGoogle AdWords oglaševanje je hiter način do novih strank (gre za plačevanje na klik – CPC), toda ali lahko prinese tudi večji biznis? Ali drugače, ste pripravljeni v začetku zgubiti nekaj denarja, potem “potrpeti” do profitabilne oglaševalske akcije (pogosto ji rečemo kar oglaševalska kampanja) in nato odnehati pravi čas?

Vsako oglaševanje mora biti dovolj inteligentno, pravočasno in uspešno – sicer se ga sploh ne lotite, čimprej prenehajte z oglasi ali pa poiščite pomoč eksperta. Spletno oglaševanje je odlično ravno zaradi skoraj takojšnje merljivosti uspešnosti oglasov, ker je najbolj pomembno – maksimizirati dobiček in minimizirati investicijo v oglaševalsko kampanjo. Google AdWords oglaševanje je merljivo prek brezplačnega spletnega orodja pa tudi v orodju Google Analytics.

Za oglaševanje na iskalnikih je Google AdWords oglaševanje videti hitro, učinkovito in preprosto tudi za najstnike. Pa ni čisto tako. Ko odprete svoj oglaševalski račun (zadošča 5 USD ali EUR – valute kasneje ne morete spreminjati), se šele začne vaša oglaševalska zgodovina. Kar pomeni, da bodo vaši oglasi približno štiri mesece v “karanteni” in zanje ne boste dobili toliko klikov, kot jih sicer dobijo drugi oglaševalci. V tem času Google pričakuje, da se boste naučili pisati dobre oglase in – pristajalne strani.

Vsak oglas Google AdWords dobi namreč pri oglaševanju na klik oceno kvalitete. Ta predstavlja kombinacijo ključne besede, oglasa in pristajalne strani. Ključne besede in oglas boste po nasvetih v spodnjem videu posnetku znali narediti sami, toda kriteriji za pristajalno stran se dvignejo vsako leto. Potrebno je namreč spremljati ne samo to, kar ekipa AdWords pri Google sporoči javno, ampak tudi najboljše e-liste spletnih tržnikov v spletu. Za Google AdWords oglaševanje pa pomaga tudi zdrava pamet …

Želite prenesti “12 ključnih elementov pristajalne strani … preden sploh zaženete Google AdWords oglaševanje!” (zapis PDF, dve strani, kako morate pripraviti pristajalno stran PRED začetkom vaše oglaševalske kampanje)? Izberite spodnjo povezavo (težave? Kontaktirajte nas):
spletin:Elementi-pristajalne strani (201 K)

V videu vam odkrijem trik za Google AdWords oglaševanje, ki sem ga začel uporabljati pred nekaj leti. Kasneje sem ugotovil, da ga je od tujih spletnih tržnikov javno odkril le Armand Morin. Pri oglasih slovenskih certificiranih strokovnjakov za AdWords tega do avgusta 2011 nisem odkril. Kako je že z zdravo pametjo (klik na video za pavzo/nadaljevanje)?

Želite Google AdWords oglaševanje ali …?

Malo daljši video (in PDF!) vam je verjetno odkril vse informacije, kaj morate narediti, da bo vaše Google AdWords oglaševanje uspešno in (upam, da) boljše od konkurence. Dolgoročno pa lahko dosežete boljše rezultate z video marketingom pa še ceneje, bolj učinkovito (40-50x več klikov!) in zapomnljivo je za vaše kupce. Marketing je učinkovit, ko proda, ne kar vam pravijo drugi! Poglejte, zakaj je Google AdWords oglaševanje z videom med zadetki iskanja slabše. Seveda pa lahko oglašujete tudi na video posnetkih konkurence! Več? Kontaktirajte adwords@spletin.net.

FavoriteLoadingDodaj v priljubljene

Označeno z:

Kategorija: logika

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!