Facebook oglaševanje za Facebook stranFacebook oglaševanje in Facebook stran morata biti praktično neločljiva. Zakaj? Če uporabljate Facebook oglaševanje, ljudje pričakujejo, da bodo po kliku prišli na – Facebook stran! Če tega ne razumete in pač želite obisk vaše spletne strani, potem jo zares dobro pripravite. Naj razložim.

Prva točka, ki jo morate imeti v malem prstu za vaše Facebook oglaševanje so izčrpna navodila za Facebook oglaševanje (stran na Facebooku). Že v prvem odstavku – žal še ne v slovenščini – je navedena oglaševalska filozija Facebooka. Prvi je uporabnik in zato ne marajo nobenih oglasov npr. za hiter dobiček, prevelike obljube in vse prepovedane stvari (podobno kot pri Google). Toda posledica tega je, da vaše Facebook oglaševanje, ki vodi na poljubno Facebook stran – tu mislim splošno, tudi na zid, vabilo na dogodek, skupino itd. -, potrdijo veliko prej kot povezave na zunanja spletišča.

Ker je oglas, ki uporabnika ne odpelje “ven”, praktično odobren brez veliko čakanja – uporabniki sami reguliramo vsebino, saj lahko kadarkoli prijavimo vsiljivce! -, poglejmo bolj oglase za vaše spletne strani. Tukaj pa veliko slovenskih podjetij, ki začenjajo Facebook oglaševanje, dela napake. Ne pozabimo, da tistih nekaj minut dnevno, ko ljudje uporabljajo Facebook, želijo ostati na Facebooku. To pomeni, da so za Facebook oglaševanje tudi oglasi, ki vizualno ne asociirajo na odhod iz “varnega” okolja, bolj uspešni in večkrat poklikani.

Ker Facebook oglaševanje praktično postaja enako zapleteno kot Google oglaševanje (za vsebinsko omrežje – ne oglašujete rešitve kot pri iskanju, ampak spremembo čustvenega stanja), je spodaj 7 kratkih točk, kakšen naj bi bil Facebook oglas:

  • uporabite tople barve (rdeča!)
  • v naslovu vprašajte
  • vsebina naj ustreza pristajalni strani
  • nujno za Facebook oglaševanje: pogled slike naj vodi navznoter (levo)
  • obraz (človeka) naj bo velik in nasmejan
  • dodajte/imejte napis na sliki
  • uporabite nenavadne oblike/lege

Video vam bo bolj jasno prikazal, kakšna naj bosta vaše Facebook oglaševanje in pristajalna Facebook stran, ki je bolj priporočljiva (klik na video za pavzo/nadaljevanje):

Vaše Facebook oglaševanje in Facebook stran za podjetje

Sam sem v začetku porabil le tri dni, da sem ugotovil neučinkovitost oglasa na Facebooku, če so ljudje morali oditi na zunanjo spletno stran, tam pa niso bili navdušeni. Ne pozabite, da Facebook oglaševanje zahteva tudi nekaj trikov, natančno ciljanje uporabnikov in kakovostno kombinacijo oglasa ter pristajalne strani. Aha, če želite na enem mestu vzdrževati vsebine za vaše spletišče in vašo Facebook stran, izkoristite ugodno ponudbo za spletišče in Facebook stran. Video in priročnik PDF za Facebook oglaševanje boste dobili zastonj!

Povezani zapisi


Označeno z:

Kategorija: logika

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!