E-poštni marketing je (kot ste ugotovili v Poznavanje, naklonjenost, zaupanje – PNZ (in e-poštni marketing)) še zdaj na prvem mestu pridobivanja vaših novih sodelavcev, poslovnih partnerjev in kupcev. Kako preprosto lahko tržite prek e-pošte in obenem z lahkoto pišete časopis podjetja?

Najprej spet graja računalniškim podjetjem (ja, tudi moje je), da uporabljajo izraze kot (ang.) newsletter, mailing list, e-mail lista itd (kar pa od mene ne boste slišali). Tako ne boste pridobili lokalna podjetja, ki jim ta pojem ni znan. Pišejo časopis ali, če želite, e-časopis, toda ko se bo e-poštni marketing popolnoma uveljavil in naše babice, mame in mi ne bomo več zavijali solate v časopis, bomo verjetno tudi e-časopisu rekli le – časopis.

Osnova za e-poštni marketing je seveda zbiranje podatkov obiskovalcev, vsaj e-naslov, v zameno za nekaj brezplačnega. Tudi v tem spletišču je tako. Ampak ime in priimek vaši spletni obiskovalci neradi vnesejo, zato bi bilo dobro, da to počasi opustite. Pa še več prijav boste tako imeli. In kako obveščati vaše prejemnike, kaj počnete, ter hkrati objavljati časopis. Poglejte spodnji video (klik na video za pavzo/nadaljevanje):

E-časopis za vaš e-poštni marketing

V videu ste videli preprost recept, kako obenem pišete e-časopis (kot blog – lahko je le dodatni del vašega spletišča), napišete nekaj dodatnih stavkov vašim prejemnikom in nato avtomatsko pošljete e-pošto po objavi vašega novega zapisa v e-časopis. Bolj preprost e-poštni marketing je že težko izvesti.

Res je, da preden boste karkoli prodali, boste morali poslati najmanj 7 sporočil (v zadnjem času tudi 12, odvisno od tržne niše), preden vam bodo vaši prejemniki dovolj zaupali. Toda takšen e-poštni marketing ni zapleten, ne? Saj pišete o tem, kar znate! Za pomoč pri vašem e-časopisu in e-poštnem marketingu me kontaktirajte in ne pozabite – razdajajte znanje! Zaradi zakona o privlačnosti se vam bo to povrnilo.

FavoriteLoadingDodaj v priljubljene

Označeno z:

Kategorija: logika

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!