boksar George Foreman
Image via Wikipedia

V Celju ste lahko 15. januarja 2010 dobili vtis, kaj naj ima dobra predstavitev – vas kot blagovne znamke. Na prvem Festivalu izobraževanja in zaposlovanja smo slišali, kaj dobra predstavitev lahko prinese k ugledu in veljavi posameznika. Spodaj so moja razmišljanja.

Bodite prvi v vašem področju

To je seveda temelj za uspešno trženje. Prvi v določeni tržni niši po določenem času postane glavni igralec na trgu, če ta niša postane uspešna. Dobra predstavitev na vsakem koraku glavnemu igralcu še bolj pomaga pri doseganju tega cilja. Če je velika tržna niša zasedena (nekdo je npr. znan kot najboljši vaditelj joge), potem bodite za dosego statusa prvega – in eksperta – ožje usmerjeni (npr. za vaditelja kundalini joge).

Ko postanete znani, boste še bolj znani

Tako kot George Foreman, legendarni ameriški boksar. S prodajo žarov, kjer je posodil le svoje ime oz. podobo, je zaslužil več kot od prihodkov za naslov svetovnega boksarskega prvaka. Ste vedeli, da ima pet sinov, ki imajo vsi ime George? Tako si je lahko zapomnil vse … 🙂

Vpletite vašo zgodbo v predstavitev

Če vas ljudje ne poznajo, jim dajte možnost, da vas spoznajo. Dobra predstavitev naj bo osebna, najbolje z zgodbo iz lastnega življenja. Ali pa vsaj z dejstvi, zakaj počnete to, kar počnete. Tako izgradite vašo lastno, osebno blagovno znamko. Poanta je PNZ – Poznavanje vodi k Naklonjenosti, ta pa k Zaupanju. Od tod naprej pa je že lažje prodati svoje znanje, izdelke ali storitve. (Več o kratici PNZ, za katero trdim, da sem jo uvedel jaz, je tudi v zapisu video in socialna omrežja)

Ponavljajte vašo zgodbo v predstavitvi

Npr. (samooklicani – seveda, naredite to tudi vi!) marketinški guru počne to zelo prefinjeno. V prezentaciji je namreč vsaj štirikrat prikazal fotografije s seminarjev, kjer je sam predaval. S tem seveda poskuša utrditi v vaši podzavesti, da je v tem dober in da ga boste morda povabili k sodelovanju. Meni je bilo to rahlo moteče, ampak jaz sem pač profesionalno “zastrupljen” s tem. 🙂 Predlagam, da vsakih deset minut pri vaši daljši prezentaciji naredite krajši odmor, spomnite obiskovalce na vašo zgodbo ampak predstavite nekaj novega. To pa naj bo iztočnica za naslednjih deset minut itd.

Dober govorec

Bil sem na nekaj predstavitvah omenjenega govornika. Njegova osebna blagovna znamka? Sproščena predstavitev pomaga, toda na posamezni ekran na platnu še vedno pogleda prevečkrat (s spuščenimi rokami), ko bi moral več časa nagovarjati publiko. Nasvet za vse: odpravite sklenjene roke v predstavitvi. Kdor je predan publiki in želi zares posredovati znanje, z govorico rok ne sme nakazovati nasprotnega. S takšno blokado kažemo drugim občutek treme ali strahu, lahko pa pomeni tudi težnjo, da ne želimo povedati vsebin predstavitve brez zadržkov (zaradi poslovnih skrivnosti, nezaupanja do publike in drugih razlogov). Javna prezentacija ne sme biti enaka tipičnim govorom politikov (s prekrižanimi ali sklenjenimi rokami)!

Dobra predstavitev PowerPoint

In seveda je bila to predstavitev PowerPoint. Za veliko večino v občinstvu dobra predstavitev in življenjska lekcija. Če bodo le ljudje pripravljeni narediti nekaj več (za druge), da bodo dobili naše priznanje in utrdili osebno blagovno znamko. V času spleta 2.0 naročamo izdelke in storitve pri ljudeh, ki jih poznamo, smo jim naklonjeni in jim zaupamo (PNZ). Ne pozabite tega!

Vaša osebna blagovna znamka? Če želite imeti dobro predstavitev (prezentacijo, spletno stran ali video vizitko), me kontaktirajte še danes. Za kvalitetno spletno stran za vas si oglejte cenik spletnih strani, lahko pa vam tudi pomagam postati prepričljiv prezenter.

FavoriteLoadingDodaj v priljubljene

Označeno z:

Kategorija: sporočilo

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!