vizitka celjski sejemCeljski sejem je odlična priložnost za predstavitev. Kako lahko celjski sejem (seveda predvsem Mednarodni obrtni sejem) učinkovito izkoristite za promocijo in večjo prodajo?

Nisem strokovnjak za ureditev razstavnega prostora, želim vam pa posredovati nekaj koristnih nasvetov. Za obrtni sejem Celje priporočam, da se osredotočite na tri prepričljive prodajne pripomočke:

  • poslovna vizitka
  • cederom
  • brezplačno darilo


Poslovna vizitka je za celjski sejem seveda obvezna. Da bo vaša vizitka zares učinkovita, pa poleg obveznih podatkov (ime, telefon, spletna stran in osnovni podatki o izdelkih/storitvah) navedite še dve točki. Najbolj pomembna je vaša ponudba, ki je razlog, da vas bodo obiskovalci poklicali – ali pa obiskali vaše spletišče oz. trgovino, če jo imate.

Več kot 90% obiskovalcev bo namreč pozabilo, kaj ste jim povedali, v petih minutah po koncu sejemskega razgovora z vami. Naj bo ponudba tudi tako zelo specifična (ne samo za celjski sejem), da vas bodo enostavno želeli poklicati, tudi če vizitko preberejo ne da bi vas kadarkoli srečali. Npr. “Prihranite 20% za naš premijski paket, če nas pokličite v petih dneh po srečanju.” ali “Pokažem vam lahko 7 dokazanih tehnik za večjo prodajo”.

Na poslovni vizitki naj bo tudi klic k akciji. Enostavno pokličete potencialnega kupca k akciji (npr. nakupu vašega izdelka). Klic k akciji naj bo kratek, preprost in neposreden npr. “Pokličite me danes za brezplačno 20-minutno svetovanje.” ali “Prenesite posebno poročilo ZDAJ z www.mojespletisce.si/posebno.pdf.” ipd. Dodatek ponudbe in klica k akciji bo zagotovo povečal odziv vaših strank.

Drugi pripomoček je cederom (in tudi devede). Zakaj za celjski sejem in druge priporočam preprosto – lahko pa tudi multimedijsko – predstavitev na cederomu? Zato, ker bo večina obiskovalcev vzela vaš prospekt, ga morda v nekaj dneh še pregledala – toda če jim vaša ponudba ne reši trenutnih problemov, bo vaš prospekt praviloma romal v smeti! Kaj pa cederom? Večina obiskovalcev ga bo ne bo odvrgla, če pa v prezentacijo vključite še možnost povezav na vaše spletne strani, lahko pridobite trajne kupce.

Zadnji prepričljiv prodajni pripomoček za celjski sejem je brezplačno darilo. Se morda kdo spomni malih lesenih hišk nekega ponudnika montažnih hiš? Naj bo darilce povezano z vašim pravim izdelkom (ali celo predstavlja omejeno različico) in seveda naj bo malo ter praktično. Sicer bo tudi to šlo v smeti čeprav manj pogosto kot gore papirja. Poskusite biti drugačni od drugih (če imate kemične svinčnike, naj se bistveno razlikujejo od drugih razstavljalcev), saj si ljudje zapomnimo izstopanje in drugačnost bolj kot enolične vsakdanje predmete.

Na sejmu bom tudi jaz kot svetovalec na prostoru Obrtno podjetniške zbornice. Seveda bom za celjski sejem prilagodil vizitke, kot darilce pa glede na računalniško dejavnost mojega podjetja dokončujem cederom. Tega so dobili vsi, ki so se prijavili na svetovanje (OZS – MOS) in seveda še kdo drug. Pridite na celjski sejem tudi kot obiskovalec predstavitev in bodite pozorni na zgornje tri pripomočke razstavljalcev.

FavoriteLoadingDodaj v priljubljene

Označeno z:

Kategorija: cederomidodatkilogikaoblikasporočilo

Avtor:

Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!