Bonusi prodajajo in prepričajo morda bolj kot sam izdelek ali storitev. Kateri bonusi so takšni, da bodo vaši kupci razmišljali samo še o nakupu?
Če res želite zagotoviti večjo prodajo in prehitevanje konkurence z bonusi, zagotovite da vaši bonusi prodajajo veliko več dodane vrednosti osnovnemu izdelku oz. storitvi. Bonusi ne smejo biti popolnoma različni v funkcionalnosti ampak naj se v vaši ponudbi navezujejo, dopolnjujejo in spreminjajo glede na ponudbo.
Spodnji video vam predstavi tri najboljše tipe bonusov, ki povečajo vrednost ponudbe, zmanjšajo rizik pred nakupom in prepričajo z dodatno ponudbo (klik na video za pavzo/nadaljevanje):
Kako lahko bonusi prodajajo za vas
Uporabite predlagane bonuse v vaši ponudbi! Gotovo lahko hitro najdete kakšen bonus (morda samo preimenujete del obstoječe ponudbe). Za svetovanje in zagotovitev, da vaši bonusi prodajajo, kontaktirajte spletin.net.
Označeno z: marketing • spletna prodaja • spletno trženje
Kategorija: sporočilo
Avtor: Sergej Matt Rinc
Všeč ta objava? Naroči se na vir RSS in jih pridobi še več!