10 najbolj popularnih zapisovZa slovo od leta 2012 (in načrte za naprej) je dobro pregledati 10 najbolj popularnih zapisov 2012 v tem blogu. Večina najbolj obiskanih zapisov je pričakovanih, nekaj pa si jih zasluži dodatno pozornost.

Poglejte, komentirajte in predvsem – uporabite. Koliko je brezplačnih nasvetov v spodnjih zapisih sploh ne bom štel, toda nekaj deset gotovo. In tukaj je seznam najbolj popularnih v 2012:
Berite naprej …

skrivnosti predstavitev Steva JobsaV slovenščino je prevedena knjiga Skrivnosti predstavitev Steva Jobsa, iz originalne angleške The Presentation Secrets of Steve Jobs o kateri sem že pisal. Zakaj bi se odločili za slovenski prevod?

Ker je dober, slovnično OK in (zame) tudi strokovno sprejemljiv. Zares vam ni potrebno prebirati angleškega originala (no, samo ena očitna napakica je v besedilu, več na koncu), da bi prezentacijske skrivnosti Steva Jobsa spoznali “skoraj” brez gledanja videoposnetkov njegovih nastopov. Prva opazka tukaj – naslov v prejšnjem stavku s poudarjeno besedo skrivnosti bi morda bolj ustrezal kot Skrivnosti predstavitev Steva Jobsa. Zakaj? Ker boste spoznali kar nekaj skrivnosti uspešnih ljudi – torej ne samo Jobsa – in ne zgolj veščine znanja prezentacij. To je le del uspeha (pogoj je dober izdelek oz. storitev).
Berite naprej …

Prepričljiva komunikacija in javno nastopanje s paketom Prepričljiv PrezenterTrening komunikacije in javnega nastopanja je paket priročnika, devedeja in treh cedejev založbe Rokus Klett. Ko sem začel ta blog, sem si zadal nalogo, da bom objektivno spremljal, pregledal in ocenil vse, kar je na voljo za boljše javno nastopanje, prezentacije in prepričljivo prenašanje sporočila. Četudi bo to v nasprotju z mojim prepričanjem, ponudbo ali znanjem.

In tako sem podrobno pregledal tudi multimedijski paket Trening komunikacije in javnega nastopanja, v katerem nastopa Saša Einsiedler, znana javna osebnost. Na prvi pogled se zdi paket korektno narejen – in z reklamami zbuja vtis odličnega izdelka. Če le niso reklame zato, da povečajo prodajo malo manj odličnega izdelka.

Prvi pomislek imam namreč že pri naslovu. V poslovnem svetu pri frazi trening komunikacije najprej pomislimo na poslovno govorico telesa. Te je pa v paketu zelo malo. Velika večina besedila priročnika je namreč posvečena tehnikam sproščanja in dvigovanju samozavesti! Drži, da to lahko vpliva na boljšo komunikacijo, ni pa pogoj. Zato trdim, da naslov paketa ne ustreza dejanski vsebini. Nasveti za javno nastopanje so tudi manj kot osmina vsebine (priročnika) in tudi večji delež video nasvetov ne popravi tega vtisa.
Berite naprej …

error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.