Pri brskanju ponudbe podjetij, ki učijo tečajnike izdelavo prezentacij PowerPoint, sem hitro naletel na slabo predstavitev. Spodnja predstavitev je slaba dvojno – saj naj bi predstavljala tudi vajo, ki jo naredijo tečajniki (in odnesejo slabe tehnike ustvarjanja predstavitev s seboj).

Vsi, ki želimo dvigniti kulturo prezentacij in v tem primeru predstavitev podjetja, moramo napredovati in sodelovati. Zaradi tega spletne strani podjetja, kjer je ta primer, ne navajam (klik na video za pavzo/nadaljevanje).

Slaba predstavitev (povezava na YouTube)

Torej – v predstavitvah podjetja (in drugih) se izogibajte animacijam med ekrani, animacijam besedila, že videnim sličicam – izrezkom – in dolgočasnim grafikonom. Zvočne učinke si predvajajte le za vajo, za resno predstavitev so popolnoma odveč in niti slučajno ne smejo biti v predlogi PowerPoint – ima jih le slaba predstavitev.

Na primeri@prezentacija.si pošljite prezentacijo oz. povezavo nanjo, če želite komentar. Pridržujem si pravico izbire, katere prezentacije bom komentiral (že zaradi različnih modelov predstavitve in da se ne ponavljam). Naslednja slaba predstavitev.

Povezani blogi

    Dobra prezentacija je predstavljena … veste kje (namig: poglejte na dno te strani). Zato sem začel s serijo videoposnetkov – slabih – predstavitev, upam pa, da bo na primeri@prezentacija.si prišla tudi dobra ali zelo dobra prezentacija oz. povezava nanjo. Z veseljem jo bom komentiral in objavil posnetek na YouTubu (pozor, če je vaša prezentacija, se morate strinjati s takšno objavo oz. je prezentacija javno na voljo).

    Torej, naj otvori serijo prezentacij spodnji primer v Ljubljani, novembra 2009, pridobljen s strani http://webcamp.si/presentations/ (klik na video za pavzo/nadaljevanje).

    Slaba predstavitev (povezava na YouTube)

    Je jasno vse? Izjava o odrekanju: gre za predstavitev, ki je bila v Tehnološkem parku Ljubljana in ne pripravljena s strani zaposlenih v njem. To je morda v videoposnetku dvoumno. Izbrana pa je bila za komentar zato, ker je zares izstopala od drugih, žal v negativnem smislu. Še programerji (nekateri predpostavljam, da) brez zaposlitve so imeli boljše predstavitve.

    Verjetno sem si nakopal novega sovražnika (morda jim pošljem kaj v tolažbo), upam pa, da tudi več pristašev. Govorec, ki poučuje podjetnike, mora dajati zgled za podjetnike tudi s kvalitetnimi, učinkovitimi predstavitvami. Sicer je bolje razposlati izročke predstavitve po e-pošti. Elementi predstavitve še posebej za (bodoče) podjetnike bi morali biti precej bolje oblikovani, da bi sporočilo te prezentacije doseglo svoj cilj. Naslednja slaba predstavitev.

    Spletno trženje:

    Bi radi moderno pridobili več kupcev? Spletni Video Prezenter

    Želite odkriti skrivnosti za večjo prodajo prej kot drugi? Obiščite zgornjo povezavo!

    Spletno trženje je priprava in vzdrževanje spletnih strani za doseganje večje prodaje ali ugleda. Naj bo vaše spletno trženje oz. marketing boljši od drugih. Poglejmo, kako.

    Prodajniki za spletno trženje
    Najprej določite cilj vašega spletnega trženja – praktično le povečanje prodaje vaših izdelkov ali storitev in povečanje ugleda vaše blagovne znamke – vašo spletno prezentacijo. Spletno trženje morate torej zasnovati za dvig dobička ali pa za uveljavo oz. vzdrževanje ugleda vaše blagovne znamke.

    Potem morate opraviti analizo spletnih strani – vaše konkurence. Optimizacija spletnih strani je proces, pri katerem analiza obstoječega stanja prikaže prav konkurente v vaši tržni niši. Za spletne iskalnike je vse, kar šteje (kot osnova), dobra interna optimizacija strani za določeno ključno besedo oz. frazo, po kateri obiskovalci spletnih strani najdejo vašo stran. Za učinkovito spletno trženje in rezultate v nekaj mesecih morate izbrati t.im. “dolgi rep”, to so ključne fraze s tri ali več besedami. Na te morate optimizirati vaše spletne vsebine oz. spletno predstavitev in lahko dosežete rezultate iskanja na prvi strani iskalnikov že v nekaj dnevih.

    To vam da načrt izdelave vsebin vašega spletišča in določi spletno trženje tudi v drugem, prav tako pomembnem delu. Višje uvrščene zadetke spletnega iskanja namreč dosegajo spletne strani, na katere vodi več povezav z drugih spletnih strani – in ki imajo v besedilu povezave vašo ključno besedo/frazo. Za dobre povezave je včasih smiselno tudi plačati, seveda pa najprej poskusite izmenjati povezavo. Pozor, ne dvosmerno!

    To je le nekaj pomembnih informacij, kaj naj vsebuje vaše spletno trženje. Če želite prehiteti konkurenco, vam svetujem le eno – Preberite, kaj vam nudi paket trojček Spletni Video Prezenter za spletno trženje. Ker marketinške agencije tega ne znajo!

    Slika: State Library and Archives of Florida prek Flickr.

    error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.