Arhivi za 'blagovna znamka'

small-data-prezentacijaKnjiga Small Data ameriškega marketingarja (no, sebi pravi podatkovni forenzik) Martina Lindstroma je gotovo nov pristop k iskanju idej za novo marketinško kampanjo (za nov izdelek ali storitev oz. nov zagon obstoječih produktov). Ampak ali je res v njegovem pristopu toliko revolucionarnega (razen kontrastnega novega izraza proti “big data”, ki sedaj stresa industrijo)?

Najprej pojma – “big data” označuje količino podatkov, ki jih navadno ne moremo obdelati z običajnimi orodji npr. Microsoft Excel. Če ste kdaj govorili s kakšnim programerjem mobilnih aplikacij, ki zbirajo podatke uporabnikov s pomočjo senzorjev na mobilnih napravah, verjetno že veste, da gre tu za terabajte (pribl. 10 na 12-to potenco bajtov) in še več podatkov.

Predpostavimo, da imate dovolj računske moči, da te podatke analizirate (doma, v podjetju oz. v “oblaku”). Recimo, da analizirate nakupni proces kupcev v vaši spletni trgovini in ugotovite, katero zaporedje korakov je privedlo do največ nakupov.

In zdaj – ali veste, zakaj so kupci kupili določeni izdelek? Če zanemiramo tehnične podrobnosti (spletne trgovine), kako lahko veste, da bo spletni obiskovalec kupil zeleno škatlo namesto oranžne? Odgovor na to pa naj bi dal “small data“.
Berite naprej …

skrivnosti-inovacij-steva-jobsa-naslovnicaKnjiga Skrivnosti inovacij Steva Jobsa je zadnja knjiga, ki sem jo prebral in sploh še nameravam prebrati o Stevu Jobsu. Zakaj, vam povem na koncu po nekaj besedah o vsebini.

Carmine Gallo, ki je seveda napisal uspešnico The Presentation Secrets of Steve Jobs (Skrivnosti predstavitev Steva Jobsa), z drugo knjigo o inovacijah dejansko poskuša vzpodbuditi dvig ZDA iz recesije. Ker sta po njegovem mnenju ustvarjalnost in iznajdbe glavna stebra gospodarskega uspeha, je torej dobro zapisati še Jobsova načela za sprostitev “sposobnosti in spretnosti v poslovnem in vsakdanjem življenju”.

Iz uvoda knjige še ena misel Curtisa Carisona v reviji Innovation: Načelo “Posli tako kot doslej” (verjetno ang. “business as usual”) je recept za katastrofo. Boljše poslovanje torej zahteva – inovativnost.
Berite naprej …

facebook forumFacebook forum je zaželena možnost mnogih, ki uporabljamo Facebook in smo navajeni na (boljšo in) urejeno komunkacijo z drugimi. Izkazalo se je, da lahko uporabimo tudi skupine na Facebooku za zasebno komunikacijo (npr. podporo kupcem vašega izdelka, med člane pa “spustite” le kupce z ročnim potrjevanjem v zasebno skupino). Čez nekaj časa pa boste verjetno ugotovili, da je težko dostopati do starejših objav in če ne prestavite pomembnih objav v zapiske ali kaj podobnega (kot sem jaz po ukinitvi foruma v tem blogu), boste odgovarjali na ista vprašanja spet in spet – in bi si zaželeli imeti nekakšen Facebook forum.

Na isti strani, dostopni prek zgornje povezave, sem razmišljal o tem, če res pričakujete velik obisk vašega spletišča in je le-to v WordPressu. Potem je Simple:Press eden najboljših dodatkov WordPress za forum, saj prevzame tudi nastavitve pravic članov spletišča (bloga) ipd. Ampak težava je seveda ta, da boste morali takšen forum vzdrževati (recimo zaradi morebitnih varnostnih lukenj).
Berite naprej …

Stran 1 / 3123
error: Vsebine ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja prezentacija.si.